Recenze (69)
Machete zabíjí (2013)
oproti jedničce brutální sešup dolů..žádný hlášky, horší nápad a...prostě velice špatný pokračování..musim vyzdvihnout C Esteveze a D Treja..
Pan herec - Louis de Funes (2013)
Jaký byl doopravdy? Tak na tuhle otázku v tomto dokumentu odpověď nedostanete. Hodně mi tam chyběla osobní rovina, kterou jsem hledal. Jen místo dokumentu jsem jí našel v knize: Hlavně o mně, děti nemluvte (snad jsem ten název napsal správně)
Lincoln (2012)
hvězda nahoru za slušný herecký výkony a supr téma hvězda dolů za sáhodlouhý politický vykecávání
Occamova břitva (2012) (TV film)
mně se to líbilo..sokol, lichý i stivínová, čermák..ale pravdou je že po přečtení zdejších komentů musím souhlasit s iracionálním chováním ústřední dvojice a hloupostí stivivínový při návštěvě hotelu..hodnocení nicméně nesundám na televizní film dobré
Hranaři (2011)
nic moc..spíš nic než moc..spíš vůbec moc..ale někteří herci fakt zaváleli..nechám na vás který myslím
Synové Norska (2011)
hvězda navíc za šílenýho fotříka..
Westernstory (2011)
ježiši kriste
Pacifik (2010) (seriál)
není to tak dobrý jako band of brothers ale furt to má dost koule..
Cvokař (2009)
až a ten heppy end sem si film opravdu užil..kevin spacey je dost dobrej..
Pařba ve Vegas (2009)
paráda..hvězda dolů za hepyend