Oblíbené seriály (8)
Simpsonovi (1989)
Tuhle žlutou rodinku ze Springfieldu si pouštím pokaždé, když se nudím. Ano, nejlepší léta seriálu jsou asi pryč, to mi ale nebrání dát plný počet:)
Moje rodina (2000)
Začala jsem na 3*...pak jsem hodnocení zvýšila na 4* a nakonec jsem skončila na 5*. Vtipy se sice velmi často opakují, ale mě si tenhle seriál získal natolik, že mu to plné hodnocení dám. Nikdy nechci mít tak idiotského syna, jako je Nick:D Za nejlepší díl považuji ten, kdy Susan a Ben odjeli sami do hotýlku a ládovali se tam čokoládou zatímco o pokoj dál do toho sousedé bušili jako o závod:)) ,,Oni tam snad mají cukrárnu!´´:D
Dr. House (2004)
Mr. Bean (1990)
Červený trpaslík (1988)
Pýcha a předsudek (1995)
Colin Firth je...naprosto úžasný!
Řekni, kdo tě zabil (2007)
Je to originální, romantický a černohumorný seriál, který mi tady tak trochu mezi těmi všemi kriminálkami na jedno brdo chyběl. Anna Friel je vskutku rozkošná a už jí nemám zafixovanou jenom jako Čachtickou paní a společně s Lee Pacem jim to tak sluší, že mě hrozně mrzí, že na sebe nemohou sáhnout :) To všechno je doplněné barvami a skvělými postavami.