Recenze (39)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Nechápu některé komentáře zde... Ohraný příběh, ale jsou to SW, tak 4 hvězdy... WTF??? Jo, jsou to SW, ale je to epizoda IV, nebo VI, tj jedno. Mělo by jít hlavně o příběh, ne? A ten už tu byl, dokonce 2x... Zklamání roku. 1 hvězda za droida a toho hláškujícího čmouda. Druhá za to, že už tam nebude Solo. A ten záporák??? Vypadá na 20 a hrůzu pouští jen když si sundá helmu a promluví, spratek ze zmijozelu co by nevyděsil ani Nevilla Longbottoma.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Hodnotil jsem příliš brzo...a to po první serii. V probíhající čtvrté musím z těch pěti hvězd ubrat, je to neuvěřitelně nudný.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
1 kniha -> 3 filmy = přimyšlený děj, místy hluché....nuda
Jako opice (2011)
Ty pseudoznalci tady už museli úplně zešílet. Tohle je a největší sratchka jakou jsem kdy viděl. Holky trénujou, plavou, držej se za ruce. TO JE VŠE!!! Zmáklo by se to i za 7 minut a i ty by byly k smrti nudný.
The End (2012)
Chlap chce spáchat sebevraždu a proto z revolveru vyndá jeden náboj, aby měl naději WTF???
Sněhurka a lovec (2012)
Thor to celý neutáhne. A i to jablko hrálo o 3 třídy lépe než Sněhurka.
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Absolutně zbytečná délka 2 hodin a nesmrtelná hlavní hrdinka...
Anyone But Me (2008) (seriál)
Totální sračkááááááááááá. Jena pizda je hotová z toho, že se jí ta druhá stěhuje a ona bude muset dojíždět NEUVĚŘITELNÝCH 30 min aby se mohly holky vylízat.... nuda
Drive Angry (2011)
JESUS!!!!! Was a carpenter. Super role Fichtnera. A Cage kterej klátí šlápotu a při tom povraždí tlupu zabijáků je parádní.
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Vypnout (mozek) a odreagovat se. Bez 3D 1 hvězda. Takhle 3.