Poslední recenze (11)
Ledová planeta (2004)
Ale jo, dá se...neb jsem jen obyčejná ženská a Dolphík sakra pěknej chlap, takže proč se nepokoukat ;-)
Warrior (2011)
Ejhle, jak snadno a rychle by se daly řešit rodinné spory. Žádné sedánky u psychologů. Dejte si na férovku po čumě (aspoň se vyplaví všechny nahromaděné křivdy a emoce) a hned bude zase dobře. Do každé rodiny! Aneb tahání kostlivců ze skříní v praxi...
Agent bez minulosti (2002)
Zase další hyperpřehodnocený film, achjo. Kdysi jsem viděla dvojku a byla to bída, takže když jsem byla nalákána na shlédnutí skvěle hodnoceného filmu (který se v čj zrádně jmenuje naprosto odlišně), tak jsem vytrvala i přesto, že se mi identita filmu ("ježiš, to je Bourne, no potěš") odhalil už v úvodních titulkách. Řekla jsem si, ale co, třeba se to konečně vysvětlí, asi mi u té dvojky chyběl úvodní vhled. Navíc jedničky přece bývají lepší než další díly, no ne? Omyl. Bylo to horší než ta dvojka (a to bych před lety ani nepředpokládala, že je vůbec možné). Obyčejná sračka, která kolem vás prosviští a za týden už si ani nevzpomenete, o čem to vlastně bylo ("Jó, to je ten film, jak tam surfoval na tom chlapovi?"). Je to jako čekání na Godota...a žádné vzrůšo prostě stále nepřichází a nepřichází...