Recenze (634)
Jurský svět (2015)
Jedna z nejlepších vaginálních zábav za poslední rok ve stylu: "vypnu mozek a nakrmím hlupáky akcí a laciným humorem"...pár akčních scén dech beroucí.
Kalendář Míši a Ríši (2008) (pořad)
Za Gustava a Leoše! Stačí to takhle?
Kamarád do deště (1988)
Pan Kadlec vs dva kámoši, česká klasika na pokračování.
Kamarád do deště II - Příběh z Brooklynu (1992)
Klasika z postkomunistického Československa….tak nějak film běží, občas člověk vyloudí úsměv…něco je povedené něco velmi nudí a člověk si klepe na čelo…Simona byla a je krásnou ženou, ta je minimálně za půl * ….výborný byl výkon Karla Augusty.
Kameňák (2003)
Ani nevím za co jsem dal *. Zdeněk Troska v plné síle..kdy si lidé v této republice uvědomí, že takového plevele jako pan "režisér" Troska se musíme "zbavit"...
Kameňák 4 (2013)
Že já si pokoj nedám a chci ten odpad vyzkoušet na vlastní nervovou soustavu. Za tři povedené vtipy, které jsem neznal a za Jolanu tomu dám aspoň hvězdu, stejně jí tady dalších deset přebije zcela zaslouženě odpadem...
Kapitán Phillips (2013)
První hodina naprosto úchvatná. První útok Somálců na loď výtečný. Jakmile se posádka přesídlila na loďku, tak jsem se začal mírně nudit a do mého nosánku se vkrádala vůně zbytečného napínání a umělého nastavování kaše jménem " napnu diváka k posrání ". Bohužel ta napínačka přinesla vše očekávané. Udržet tempo první hodiny, neváhal bych nasadit všech pět a možná v mém soukromém okénku vytáhnout hodnocení s označením kult. Tučné 4 hvězdy.
Kat (2004)
Co k tomuhle naspat...??? Asi takhle, na pobavení s totálně vypnutým mozkem a jedným zavřeným okem to stačí...jedinej opravdu pěknej moment je souboj s rusem...jinak radši brzo zapomenout nebo nechat mozek a oko ve skříni...** 35%
Kazatel (2011)
Když výplňové dialogy se stanou ještě víc výplňové než by měly, tak se občas neubráníte salvám smíchu...místo Bettanyho měl dostat hlavní roli Valentino Rossi, protože mi jednou chvilku připadalo, že nejvíc cool na celém filmu jsou ty nadčasové motorky...nebýt pár fajn akčních scének a Lily Collins tak by to bylo za hvězdu...a nebýt to řízlé post apokalyptickou smetanou tak by to byl odpad....2 hvězdy...
Keoma (1976)
Láska z dětství nerezaví spíše se čím dál tím víc leskne…nemůžu nezmínit úchvatného Franca Nera, vypadal prostě jako pravej pistolník a ten jeho pohled ( a ty modré oči )…nezapomenutelný western ze staré školy, nezapomenutelná hudba a poslední přestřelka za „zvuku“ rodící ženy…TOP 5 western u mě...jasných 5*