Recenze (57)
The Punisher (2017) (seriál)
I když Punisher v seriálu moc nepunishoval a celé to mohlo být o 4 díly kratší a osekané o místy nudné vedlejší dějové linky, tak se pořád jedná o kvalitní podívanou, která v posledních třech dílech parádně vyvrcholila.
Temná věž (2017)
Takový úžasný námět, potenciál na to, to roztáhnout do dvou až tří filmů, či sezóny seriálu byl smeten ze stolu za hodinu a půl neuvěřitelně přímočarého běhu, který nezachránil ani Matthew McConaughey. Do jisté míry jsem oceňoval odhodlání tak rozsáhlé dílo zpracovat v tak krátkém filmu a pokud bych přimhouřil oči, film byl do poloviny docela nadějnou, i když uspěchanou, adaptací původního příběhu. Všechen dojem šel ale stranou při závěrečném střetu. Během pěti minut je film ukončen, vše zažehnáno a jde se domů. Obrovská škoda.
LEGO® Batman film (2017)
Billy Dee Williams jako Two face je to nejlepší cameo na světě.
Rozpolcený (2016)
Shamalan is back! Po sérii divnofilmů ho dostáváme opět v plné síle. Brilantní výstupy Professora X doplněné o nenápadnou Anyu Taylor-Joy si nežádají do filmu víc charakterů I když jich tam je vlastně i tak dost :) Hlavně Miss Patricia <3 Jinak doporučuju před Splitem zhlédnout nejdřív Shamalanův Unbreakable s Brucem Willisem. Na ten se vefilmu dost odkazuje, ba dokonce i spoiluje.
Daredevil (2015) (seriál)
V dnešní době, kdy je Hollywood přesycen komiksovými trháky, které už začínají pomalu stagnovat, se dokázal Daredevil prosadit v doposud neviděném světle. Všechny komiksové adaptace více nebo méně stavějí na principu superhrdinskosti, která je taky hlavním tématem. Je ale třeba tento přístup kombinovat s pohledem na osobnost postavy, což pak udržuje tu správnou rovnováhu mezi komiksem a filmem (Avengers). První série Daredevila byla strhující. Více než na superhrdinu Daredevila se děj soustředil na právníka Matta Murdocka, který je mimo jiné i onen tajemný muž v masce. Osobnostem postav (hlavně skvěle zpracovanému Kingpinovi a Benovi Urichovi) byla věnována velká pozornost a dalo se tak hezky pozorovat, jak se postavy vyvíjí. Poslední díl série už zase trošku šlapal do superhrdinského klišé, tak doufejme, že to byl opravdu jen přešlap. Druhořadých komiksových filmů a seriálů už tu je až až. Některé taky ukázaly, že postavit seriál / film na pouhé superhrdinkské ikoně nestačí. Pak to může dopadnout i nedejbože jako Supergirl. Daredevil však válí! Netflixáci, servírujte další díly!
Star Trek: Do temnoty (2013)
Brilantní! Jestli takhle budou vypadat nové Star Wars, tak všem potečou sliny. Benedick Cumberbatch jako Khan září. Až se mi z jeho scén zvedaly chlupy na zadku.
Ostrov (2005)
Námět skvělý. Škoda té přebytečné Hollywoodovosti.
47 róninů (2013)
Přimhuřme oči. Ač mi japonská angličtina trhala žíly a celý příběh působil spíše pohádkovým dojmem, vystihli tvůrci pěkně atmosféru onoho poněkud fantasy Japonska. Kostýmy, bojové choreografie a speciální efekty byly zvládnuty na jedničku a já je v kině hltal jeden za druhým. Já se bavil a říct se to nestydím. 85%
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Klasická přehlídka britského humoru v plné ráži. Ač mě seriál zprvu dostával do kolen v křečovitých záchvatech smíchu, nakonec se ukázalo, že opakující se prostředí a téměř vždy stejná struktura jednotlivých skečů, ubírají na kvalitě víc než je zdrávo. Po zhlédnutí druhé série musím však hodnocení upravit na 4 hvězdy. Některé skeče jsou prostě neskutečné perly. "Call me Bubbles, darling."
Defendor (2009)
Kam se hrabe Kickass! Defendor all the way! Příjemně dojemný snímek okořeněný o správnou dávku humoru. Parádní! "Capes are for flying, I don't fly!"