Recenze (20)
Vlk z Wall Street (2013)
No shit!
Millerovi na tripu (2013)
Solidní zábava!
Světová válka Z (2013)
Zombie filmy nějak extra nemusím, ale tohle bylo fajn.
Rivalové (2013)
Neskutečné!
Co žere Gilberta Grapea (1993)
DiCaprio už zde předvedl šilený herecký výkon..
Prometheus (2012)
Škoda, že je to předvoj vetřelců.. Hold vysoká laťka..
Matrix (1999)
Úžasná trilogie.. vše je jen otázkou volby.
Nespoutaný Django (2012)
Tarantino mně opět nezklamal. Neskutečná podívaná, akorát bych trošku zkrátil závěr.
Poslední skaut (1991)
Nebe je modré, voda je mokrá a tenhle film je kurevský dobrej :-)
Srážka s mimozemšťanem (2011)
"Big fucking gun" ET co hulí,mluví sprostě a hlaškuje. Mně bavil.