Recenze (20)
Fantastická čtyřka (2005)
Na celém filmu je nejlepší Jessica Alba a to jen proto jak vypadá :-)
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Nepřeceňoval bych to !!
Přepadení v Pacifiku (1992)
"Je to jenom kuchtík", tak trošku béčková klasika.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Hodně dobrý remake na Akční filmy, na kterých jsem vyrostl.. Scéna z letiště = Not bad :)
Labyrint lží (2008)
Ani geniální obsazení neudělá s filmu vybroušený diamant... Bohůžel.
Méďa (2012)
Not bad fun.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Po zhlédnutí jsem podlehl síle PRSTENU. Ať už je tady další díl !
Sněhurka a lovec (2012)
Z pohádky se snažili udělat něco více a podle mého názoru to nevyšlo. Ve filmu na můj vkus použito velké množství známých scén. A Kristen Stewart mi ve filmu neseděla, ale naprosto skvělá Charlize Theron.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Vcuclo mně to do děje, cítil jsem dokonce mořský vánek v zádech a totálně vnímal jejich problémy.. Super podívaná.
Expendables: Postradatelní (2010)
Hold herecké obsazení dělá svoje, ale u téhle řezničiny jsem se bavil.