Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Tenhle film musíte milovat. Frank Darabont dokázal natočit nejlepší film, který jsem kdy viděl. Naděje a přátelství to je hlavní silou snímku. Tim Robbins a Morgan Freeman jsou vynikající. Můj oblíbený spisovatel Stephen King v nejlepší filmové podobě.
Forrest Gump (1994)
Sedm životů (2008)
Will Smith dokázal, že zvládne zahrát i tak silně emotivní role jako je Tim v tomhle snímku. Gabriele Muccino a jeho Štěstí Na Dosah se mi opravdu líbilo. Jenže Sedm Životů šlo ještě dál. Pro někoho moc sentimentální, ale pro mě jednoznačně výborně natočený drama. Již od začátku je vám jasné, jak vše dopadne, jen nevíte jak. Film o velkém utrpení, se kterým už nelze žít a šance pomoci sedmi lidem je tím posledním jak odčinit aspoň z části své hříchy. Film, který vás opravdu dojme a zanechá ve vás spoustu myšlenek. Nezapomenutelný zážitek a právem hodnotím plným počtem.
Schindlerův seznam (1993)
Život je krásný (1997)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Návrat do budoucnosti (1985)
Pro mě film, který jsem si zamiloval jako malý kluk a miluji ho stále. Jednoznačně dokonalý a nejlepší film o cestování časem. Michael J. Fox ve své životní roli. Celá trilogie pro mě patří mezi absolutní top filmy.
Osudový dotek (2004)
Jeden z top mých filmů.
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Hitchock a jeho nejlepší snímek, který vás pohltí, opravdová klasika. Ne nadarmo se od něj inspiroval, třeba takový Uprchlík.
Vzpomínky (2006)
Skvost, který prostě miluji. Opravdu velmi silný film a skvělý Denzel Washington. Top režisér Tony Scott.