Oblíbené filmy (10)
Memento (2000)
Zamotanej sem z toho ještě teď. Film, který si mě získal a dostal se do mých top 5.
Osudový dotek (2004)
Americká krása (1999)
Snad aji životní výkon Kevina. Celý film byl fantazie a já si jenom přál ať nenaběhnou titulky :)
Vzpomínky (2006)
Crash (2004)
Obvyklí podezřelí (1995)
Amélie z Montmartru (2001)
Příběh který příliš nenadchne. Ovšem jakým způsobem je zpracován je téměř dokonalé. Film který když skončí, tak vy se pousmějete a řeknete si jaká to byla nádhera. Výborný francouzký humor a skvělá hudba. 95%