Recenze (9)
Assassin’s Creed (2016)
Tak dlouho se na film těším a vyjde z toho tohle..Obrovské zklamání pro mě, jako fandu herní série. Film bez příběhu, nudný, předvídatelný a bohužel většinou odehrávající se v Animusu... Kdyby zfilmovali příběh Altaira s Eziem, byla by to zaručeně lepší podívaná.
Babovřesky 3 (2015)
Totální odpad bez děje, nic víc. Trapný pokusy o vtip. Navíc reklamy na frekvenci 1, cestovní kancelář a další kopu firem byly až moc nápadné. Takže nepovedená filmově trapná reklama.
Jump street 21 (2012)
Pohodová oddychovka u které si člověk odpočine a pobaví se. Pár vtipných scén fakt stálo za to :-)
Interstate 60 (2002)
Kéž by šlo dát víc hvězdiček... Dlouho sem neviděl takovej film, kterej by mě nenudil ani minutu. 100% :-)
Avatar (2009)
I když sci-fi není pro mě to pravé ořechové, tohle mě po vysokém hodnocení přinutilo se na to podívat. Avatar je prostě pecka a nemá cenu se tady o něm bavit. Tohle prostě musí vidět každej!
Amélie z Montmartru (2001)
Příběh který příliš nenadchne. Ovšem jakým způsobem je zpracován je téměř dokonalé. Film který když skončí, tak vy se pousmějete a řeknete si jaká to byla nádhera. Výborný francouzký humor a skvělá hudba. 95%
Pravidla moštárny (1999)
Film úplně mimo mě. Příběh byl prostý a jednoduchý. Kdyby v závěru nehrála tak dojemná hudba, tak si uvědomíte že se vlastně skoro zas tak nic zajímavýho nestalo. Podle mě nejpřeceňovanější film na CSFD.
Memento (2000)
Zamotanej sem z toho ještě teď. Film, který si mě získal a dostal se do mých top 5.
Americká krása (1999)
Snad aji životní výkon Kevina. Celý film byl fantazie a já si jenom přál ať nenaběhnou titulky :)