Recenze (80)
Zrození Planety opic (2011)
páni...hnedka po skončení filmu se mi moc nedostává slov...
Rychle a zběsile 5 (2011)
tak se krade trezor s prachama....
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Kdyby byly všechny další díly stejně zábavné jako tři zatím poslední díly čtvrté série, asi bych dal hvězdiček sedm :-)
TRON: Legacy 3D (2010)
stručně.... W O W...
Tři dny ke svobodě (2010)
Tomu se dámy a pánové říká absolutní oddanost jednomu člověku...
Megamysl (2010)
není co dodat....a ten soundtrack...boží :-)
Chuck (2007) (seriál)
ještě že už za tři dny začíná čtvrtá série...tenhle seriál je boží...
Počátek (2010)
až mi běhal mráz po zádech...vynikající film...nejde hodnotit jinak...
Pokrevní bratři (1999)
za modlitbu u soudu a Willema Dafoa....
Bratři (2009)
Kolik takových ještě je?? kolik jich to musí zažít, aby pak už nikdy nemohli vést normální život ?? stojí to za to??...ani na jednu z těchto otázek nedokážu s jistotou odpovědět...smutný příběh...