Recenze (4 625)
Psycho (1960)
Raz budem mať taký dom ako Norman Bates. Skvelé vykreslenie postáv (atmosféra je priamo tvorená postavami, ich správaním, mimikou, gestami...), mierne prekvapivé pre diváka ktorý nepozná a nevie o príbehu nič.
Případ Paradineová (1947)
Nie je to pravé orechové od Mr.Hitchcocka pre mňa. Možno to bude v tej romantike, ktorú veľmi nemusím na jednej strane a na druhej sa mi zdala nevyzretá v tomto príbehu, presne tak isto ako kriminálna zápletka a tajomstvo.
Grandhotel Budapešť (2014)
Wes Anderson to dokázal! Jeho film ma konečne oslovil, pobavil, úlet je správnym smerom. Škoda toho plytkého konca.
Anděl Levine (1970)
Príjemné prekvapenie, aj keď od Kádara som to trochu čakal. Príbeh nie je nejako extra zvláštny, možno je všedný a pre väčšinu silne komorný, ale je nesmierne pútavo vyrozprávaný.
Domina (2010) (TV film)
Tento snímok ma veľmi ubíjal. Podľa mňa absolútne zlé.
Sametoví vrazi (2005)
Zo všeobecného pohľadu zaujímavý snímok, pretože sa opiera o skutočné udalosti a tie sú pridaná hodnota príbehu. Bohužiaľ ale ako kriminálny film to nie je žiadny skvost presne ako aj samotné vyrozprávanie príbehu.
Zánik samoty Berhof (1983)
Surový filmársky materiál bez citu ponúknuť divákovi niečo zaujímavé. Hodnotenie snímku je také vysoké (aktuálne 80%) že mi vyrazilo dych. Nesúhlasím s tvrdením, že ide o jeden z najlepších československých filmov.
Památkáři (2014)
George Clooney to z pohľadu historických faktov trocha pohnojil a ako sa ukazuje v dnešnej dobe nie je dobré ak režisér a scenárista je tá istá osoba. Námet určite zaujímavý, ale to je tak všetko... pretože ako vojnová dráma je toto zlyhanie.
Až vyjde měsíc (2012)
Nuž... osobne ma to nebavilo. Snímok je uletený nesprávnym smerom, hereckí protagonisti nezanechali vo mne pozitívne dojmy.
Red 2 (2013)
Pokračovanie... ktoré radšej nemalo uzrieť svetlo sveta. Absolútne naivné.