Recenze (15 807)
Mrtvá trať (2011)
Dokument som videl /neviem a nepamatam sa presne kedy a kde/ a pacilo sa mi to. Teda nepacila sa mi stavba trate v polarnej pustatine, v krajine vecneho permafrostu. Nepacilo sa mi utrpenie ludi, stavajucich tuto trat. Ale pacil sa mi stylm, akym je to natocene, a bol som rad prislusnym informaciam z tohoto dokumentu. Slusnych 90 %
Něžná revoluce (1989)
Hodnotit rok 1989 a udalosti zo 17. 11. 1989 je v roku 2014 este prilis skoro. V roku 2014 sa ako -tak daju hodnotit napoleonske vojny, roky 1848 - 49, mozno z domacich koncin rok 1867 a udalosti. Cele 20. storocie je este historicky neucelene, mnoho autorov je nejednotnych v hodnoteni udalosti, preto, lebo mnohe udalosti su este prilis cerstve. Preto sa neopovazim hodnotit rok 1989 a nasledne politicke udalosti. Ako film to vsak okomentovat mozem, Natocene je to tak, ze dobre. 60 %
Nils Holgersson (1980) (seriál)
Krasna rozpravka, ktoru som mal za mlada velmi rad. 90 %
Samec (2009)
Ashtona Kutchera dlhodobo povazujem za katastrofalneho herca, ktory absolutne nevie hrat. Tento film je toho krasnym dokazom. 20 %
Všichni musí být v pyžamu (1984)
Podpriemerna normalizacna komedia o kontrolorovi, ktory sa rozhodol zit zdravo. 35 %
Já, Putin – portrét (2012) (TV film)
Kvalitny film o Putinovi, ktory bol ruskym premierom 2008 -- 2012 a od 2012 je znovu prezidentom. 90 %
SuperStar 2013 (2013) (pořad)
Prva superstar tusim z roku 2004 sa este dala, ale tento hnoj? Skoda slov. 0 %
Kouzelný Silvestr (2013) (pořad)
Karla Gotta povazujem za jedinu Celebritu, ktora sa tam vsak ocitla asi omylom. Zvysok tychto sereblit /Vondrackova, Dejdar, Marcin .../ ide chvalabohu mimo mna. 0 %
Rosa Luxemburgová (1986)
Rosu Luxembourg som si zapamatal ako Kozu Rozu z pohnutych dejin 20. storocia. 68 %
Maturanti (2013)
Krasny dokaz existencie hnoja aj vo svete filmu. 0 %