Recenze (15 730)
Přízrak lásky (1981)
Horor to nie je urcite, skor akopise JASM je toi taka pochmurna drama s dvoma excelentnymi hercami - mastroiannim a Romy Schneider. Reziser Dino Risi vedel tocit komedie, aj taketo dost depresivne a pochmurne filmy. Vyborne vybudovana atmosfera,oplati sa vidiet . 77 %
Drahý otče (1979)
Kvalitka, PlynovyMuz vedel hrat, tempo, dialogy, rezia a herecke vykony su na neskutocnej urovni. Vrele doporucuje clovek ako ja venujuci sa filmovej praxi : 75 %
První láska (1978)
Toto k Tognazzimu uplne ze sedi : 69 %
Hra na lásku (1977)
Film objaveny len vdaka tomu, ze som vymenil vatovo plane kokoti plky z filmovej teorie za filmovu prax. Tognazziho manzelka - to bol pekny masaker, Patrick Dewaere neskor spachal samovrazdu : 69 %
Ztracená duše (1977)
Filmove Benatky sa mi sprotivili uz filmom Smrt v Benatkach s britskym Rokom Hadsnom, teda Dirkom Bogardem. Kopa nudy, hlavne v strede, PlynovyMuz tu bol zbytocny a mne vadil ..... o horor teda fakt nejde : 30 %
Bílé telefony (1976)
O trochu lepsie ako Profumo di Donna tiez s PlynovymMuzom a Tognazzim. Agostina Belli bola vtedy kus, fakt stala za hriech. Komedia je to nevyrazna, nudna, to uz v 70s boli fakt vyssie talianske blaznive asexualne komedie pre deti od BS/TH . 45 %
In nome del popolo italiano (1971)
Herca Uga Tognazziho si pamatam z filmov ako Miei Amici, La Cage aux Folles. Ugo Tognazzi sa predstavuje ako Mariano Bonifazzi - uz spominany sudca a Vittorio PlynovyMuz /Svatecni vyjizdka, The Dirty Game/ sa predstavil ako ten spominany podnikatel Lorenzo Santenocito. Potom uz sa odvija znamy pribeh. Dino Risi ako reziser sa predviedol, natocil fakt vyborny, u nas v CZ a SK koncinach uplne neznamy film. S tempom, perfektnymi dialogmi a slusnymi hereckymi vykonmi. Nebavi ma filmova teoria, ne, ne, bavi ma filmova prax - objavovat fajne starsie filmy : 77 %
Vůně ženy (1974)
Dost tvrda, drsna komedia - isty Pierre Richard mal tiez tvrde komedie. Vittorio PlynovyMuz mal ale daleko lepsie filmy, v strednej casti je to len nudna zivacka. 80 %
Knězova manželka (1971)
pre mna jeden z tych slabsich filmov od rezisera Dina Risiho. Nezachranili to ani Mastroianni a Sophia Loren /obaja Manzelstvi po italsku/ : 30 %
Il profeta (1968)
Len taky nudny priemerny namet na temu, ze PlynovehoMuza uz nebavi mestsky zivot, tak odisiel do prirody. Velkomestsky zivot si ho ale nasiel sam, jak tak pozeram : 55 %