Recenze (15 730)
Hříšné město (2006)
Film, ktory krestanske cernoprdelniky moc radi nemaju : 65 %
21 mostů (2019)
Mna fascinuje toto prostredie neewyorskych noci, skorumpovanych policajtov, okrem jedneho neuplatneho. Kasting sa vydaril, myslim vsak, ze Boseman /Avengers 2018/ nevedel hrat. Okrem neho som videl aj Krajcira Kitscha /Americky Zabijak/, o nom si myslim, ze je to dobry herec. Zvysok mi uz potom nic nehovoril. Tematicky ladenych filmov su tu stovky, pre mna teda nic vynimocne : 60 %
Místo pro lásku (1968)
Neskutocny herecky koncert Mastroianniho a Faye Dunaway. Treba oddychnut od hororov, lebo idu na mozog : 95 %
Bulgare de huma, Un (1989)
Rumunske filmy tiez patria do vseobecneho rozhladu, a je to mimoriadne krasna krajina : 70 %
Profesore, jdete pozdě! (1986)
Reziser Christopher Morahan je u nas uplne neznamy reziser, a pozeram, toto bol jeho druhy film. V hlavnej roli je John Cleese /Monthy Python, World´s not Enough, Die another Day/. Kulisy nic moic, ale dialogy su perfektne a oplati sa vidiet britske realie 80. rokov, najma vidiek stoji za to : 77 %
Skrytá tvrz (1987)
Film o chate v rumunskych Karpatoch. Karpatske lesy su drsne, plne fauny, len tej tu niet. Horsie, ze niet ani tempa, ani hreckych vykonov : 55 %
U nás na farmě (2004)
Tuxedo ma pravdu, maximalne vystizny komentar : 20 %
Tenet (2020)
No zatial pre mna najslabsi Nolan. Plno odkazov na bondovky, a Nolan si tak natocil svoju vlastnu inspiraciu bondovkami, plno scen z Teneta som videl u 007 -ky. Komercne je to bieda pozeram, musim to viackrat napozerat, aby som to plne pochopil a dal zmysluplnejsi komentar : 65 %
Goodbye Berlin (2016)
zatial najlepsie filmy rezisera Fatih Akina su Soul Kitchen a Nemecko´´09 - oba z roku 2009 . 40 %
Boogeyman 2 (2007)
Dvojky su regulerne podradne filmy, tuto je krasny dokaz : 15 %