Recenze (15 741)
California Passage (1950)
67 % -kvalitne natocene, skoda ze uplne zabudnuty film zo 40. rokov.
Rock Island Trail (1950)
Filmy o vystavbe zeleznicnej siete v USA 2. polky 19. storocia majudodnes hodne co povedat. DVD je pre europsky trh nezohnatelne : 72 %,
Pożegnanie z Marią (1993)
Polske Namestie svatej alzbety ? Tematicky to aj sedi - atmosfera hustla fakt kazdou scenou. Ovsem je to Zylberova prvotina, teda 4 spunty nedam : 60 %
Brimstone (1949)
Najvacsie klise vo westernoch bola kradez koni. Toto je rezisersky kvalitne natocene, ovsem svoje najlepsie filmy tocil Joseph Kane az v 50. rokoch : 68 %
Přehlídka srdcí (2022)
Napokon len dalsi znesitelny polsky rezisersky priemer, Zylber ako reziser je tu len rutiner : 60 %
Láska & gelato (2022)
Slusna reziserska rutina tomu vladne, oddychovka jak ma byt, len hovorim, nic vynimocne : 61 %
Men (2022)
Je to tak na polceste - hroza ide z ludi alebo z krajiny. Garland ako rezsier ma na konte daleko lepsie filmy - Annihilation alebo Ex Machina : 25 %
Man from Music Mountain (1943)
V slovenskych a ceskych a hnojoch a mockach tiet opriemerne westwerny rutinera Josepha Kane -a nikdy nesli. Da sa na to pozerat - dobry prostriedok na zabitie casu, Kane v 40. rokoch tocil len slusny priemer, mozno na viac ani nemal, kazdopadne tiez patri do vseobec.. rozhladu 67 %
Spiderhead (2022)
Kosinskeho ulet nevedno kam, fakt ustrelene do prazdna, po hodine som uz nevedel, o com to bolo : 9 %
Red River Valley (1941)
Joseph Kane je stale len rutiner - tym mal napokon v 40. rokoch aj ostat