Recenze (125)
Magical Mystery Tour (1967) (TV film)
Půvabný pozdně beatlesácky ujetý film (na všem možném). Krom Brouků však nic mimořádného. 3/5
Arizona Dream (1993)
Kusturicu s Bregovićem můžu prostě kdykoliv, kudykoliv a za jakékoliv teploty. 4/5
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Hvězdička za hezké barvičky... Ten fašistický tón mě tak nějak prudil. Sparta byl stát veskrze fašistický, ale já to nějak nepotřebuju konzumovat ve formě vizuálně nabubřelého, příběhově pak nechutně černobílého filmu. 1/5
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Epické (od slova epos). Vypiplané do mrtě a přitom ne sterilní. A prosil bych nanebevzít Howarda Shora. 5/5
Karamazovi (2008)
Vůbec, pan Zelenka je takový trochu "jiný" režisér. My ho nemít... 5/5
Návrat do budoucnosti III (1990)
Spolu s Pánem prstenů nejlepší trojka v dějinách vysokorozpočtové americké kinematografie. 4/5
Návrat do Cold Mountain (2003)
Neuvěřitelně působivá reklama na americký jih a neuvěřitelně velkolepé drama o utrpení, zlu, krajině, a vůbec... o lidech. 5/5
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
To nejkrásnější a nejinteligentnější dítě Hollywoodu za posledních sto dvacet let. Nejeden z tvůrčího týmu by zasloužil rozsáhlý děkovný dopis a nabídku ruky vaší nejmilovanější dcery. 5/5
Potomci lidí (2006)
Nejděsivější vize osudu lidstva vedle 1984 a My. Cuarónův génius té vizi dává trýznivě lyrickou audiovizuální přidanou hodnotu (příliš mnoho přívlastků). 5/5
Fontána (2006)
Pramen živé vody v Hollywoodském oceánu. Těžká filmařina a krása v mnoha podobách. Fontána se mi dostala až na kosti, zakořenila tam a za chvíli ze mě vyroste Strom života... 5/5