Recenze (125)
Takešiho hrad (1986) (pořad)
Mám Japonce rád a to, co v moderních dějinách přinesli světu a především vědě a technice je minimálně obdivuhodné... ale... tohle... to už je moc. 1/5
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Audiovizuálně asi nejpůsobivější díl celé oktalogie na rozdíl od své krásnější poloviny s efekty hýří. Nechybí silné momenty, dojemné scény nepůsobí melodramaticky. Desplat se odvázal a to se taky počítá. Všechno funguje jak má. Yates si navíc dovolil zase trochu od předlohy utéct pro dobro filmové narace a přidat trochu originální nálady. A to se taky počítá. 4/5
Eragon (2006)
Naprosto průměrná adaptace naprosto průměrné literatury. Bez drajvu, bez energie, bez nálady. 1/5
Velká ryba (2003)
Milý, hezký a chytře stylizovaný film o hranicích. Kvalitní a burtonovský, možná i trošičku kafkovský kousek, který není až takový úlet, jaký by jeden čekal... 4/5
Milk (2008)
Nejlepší z Oscarů 2009. Souhra tvůrců tak čistá, až se jednomu zdá, že jsou to všechno teplouši... počkat, vlastně jsou... Síla od scénáře, hudby, střihu až po uhrančivého Seana. Cituji Ralpha Wigguma: "Odteď se mi líbí muži!" Přeberte si to jak chcete. 5/5
Horem pádem (2004)
Jeden z nelepších Hřebejků. O malosti a čecháčkovství. Herecký koncert především Emílie Vašáryové, která svou roli zvládla s grácií a citem nevídaným. 4/5
Kvílení (2010)
Viděl jsem nejlepší filmy své genrace.... (herdek, to je klišé...) 4/5
Zvuk hluku (2010)
Seversky střelený, neuvěřitelně dynamický film. Syntéza monumentální vizuality a především dunivých experimentů „Six drummers“. Modlím se, aby tu šestici magorů napadla ještě nějaká taková šílenost. Mohla by ale být o něco šílenější. 4/5
Děcka jsou v pohodě (2010)
Rozpad rodinného zázemí je nehezká věc... až se tomu musíme smát. Krásně silná (komedie). 5/5
Simpsonovi ve filmu (2007)
Vezměte lepší díl Simpsonů, několikrát znásobte stopáž a máte SvF. V kině jsem nebyl, ale po shlédnutí jsem došel k závěru, že bych případné stovky za vstupenku možná nelitoval. 3/5