Recenze (33)
Můj bratr Tom (2001)
Film na ktery se nezapomina ani po letech.....
Prachy dělaj člověka (2006)
Vyborny namet, ktery vypadal, ze bude v ceskem prostredi vypadat trapne a nerealizovatelne.....s casti je to pravda....rezie je proste hrozna a tim padem i herci nekdy prehravaji.....pokud si odmyslim tu skolackou rezii, tak se mi ten film celkem libil uz i kvuli odvaze jit v ceskem filmovem prostredi dal
Stmívání (2008)
Pro pubescentky, které si na něco hrají.....jako hlavní představitelka s neustálým zasmušilým výrazem......
Narozen 4. července (1989)
Protiválečné filmy nemám rád kvůli jejich patosu, předvídatelnému pacifismu a jisté ufńukatelnosti.....svátek 4. července je patetický, ale velký, zlomový.....stejně jako tento film
Město andělů (1998)
Kýčovitý film, ale plný nekýčovitých emocí...nebo jen trošku :-)
Street Kings (2008)
Syrový (někdy až přehnaně moc) policajtský film, který mi připomněl filmy devadesatých let o sympatických tvrdých policajtech s hláškama v drsným prostředí.....myslím jen tu atmosféru.....tady je menší problém, že chybí ten sympatický polda a hlášky....ale přesto z nostalgie dávám čtyři hvězdičky
Mrtvý muž (1995)
Tento film je meditativní, ale zároveň není ani trošku nudný (oproti jiným Jarmuschovým filmům).....viděl jsem ho několikrát v kině a pokaždé najdu něco novýho, protože ho vidím vždy po několika letech a chápu víc a víc.... doporučuji, není to žádný intelektuálně náročný a nudný fim, prostě paráda.......
Příběh z Bronxu (1993)
Tady se Niro trošku vymyká, neboť režíruje a hraje slušňáka, pantofláka. Ale přesto mám pocit (nejenom to, film věnoval svému otci), že role je jemu podobná než většina ostatních. Niro taky vyrůstal v Bronxu, taky má za ženu černošku a k tom se říká, že lépe se hraje opak než jaký člověk doopravdy je. Z Karlových varů z něj mám pocit, že spíše bude, jak v tomto filmu než jako ve většině filmu, kde hraje drsňáky. Film je to skutečně výborný, a proto nechápu proč Niro více nerežíruje.......
Soupeři (1977)
Děj filmu jako z nejhorší možné noční můry, kdy zášť a nenávist jednoho člověka, kterého ani neznáte, může vlézt do vašeho života a ukončit ho. Válka je nic proti předpojatosti jednoho fanatika vůči vám. Můžete se to stát i v normálním životě, a proto na mě film působil více jako horror než válečný nebo drama. Riddly Scott nezklamal ani v začátcích jeho tvorby a v napětí poráží většinu o třicet let starších filmů jiných autorů, kteří by se od něho měli učit. Ridley Scott nikdy nezklamal a většinou nadchne a ani tady to neni vyjímkou......
Fanatik (1996)
Tento film od Tonnyho Scotta se mi hodne ale hodne libil, a proto se velmi divim celkovemu hodnoceni.....kdybych dal podle tohoto hodnoceni, tak bych se pravdepodobne na nej ani nepodival......tento film spada do kategorie, ze budto se hodne libi nebo nelibi.......ale kazdy at si udela nazor sam......ja mu davam 5 hvezdicek a to davam filmum na ktere se rad podivam znovu a znovu.....a to je tento pripad..... u me jasnych 90 procent