Recenze (6)
Minyeoneun goirowa (2006)
no, mistni komentare i hodnoceni jsou ponekud nevyrovnane. A ono se vlastne neni cemu divit. Ten film totiz jako celek prilis nefunguje. Mozna to bude i tim, ze film byl natocen na zaklade japonskeho manga od Yumiko Suzuki, takze film neni uplne korejsky, jak tady vetsina uzivatelu pise..
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
2 hodiny a 45 minut se sice trochu ke konci vlece, nicmene film ve vysledku bavi. Jenomze to je tak vse. Od Finchera bych cekal vice. 4 hvezdicky za scenu na mori a masky.
Synecdoche, New York (2008)
Nejdepresivnejsi filmovy zazitek tohoto roku. A zaroven nesilnejsi. 2 hodiny ne a ne skoncit. Pokud divak pristoupi (v mem pripade se stalo) na pravidla Kaufmanova sveta, stava se jeho prozitek mnohem intenzivnejsi.
Valkýra (2008)
Valkyra nenudi, spis naopak. Hezky ty tri hodiny utecou. Jenomze pak si clovek rika, o cem ten film vlastne je? Tom Cruise jako Mirek Dusin, ktery chce vylepsit mezinarodni cest Nemecka prohravajiciho valku? Singer film natocil podobne jako X-meny, plynula akcni zabava, ktera nejde nijak do hloubky. Ovsem tema hluboke je..
Wrestler (2008)
Velmi silny film, ktery se na profesionalni sportovce diva z jineho uhlu, nez to zname z televize. Kazdopadne Aronofsky ted zatim zadny dalsi projekt rozdelany nema, nicmene Pi, Requiem za sen a Fontana pro nej tvori jakousi trilogii od ktere by se chtel posunout dale. Wrestler byl film, ktery chtel delat jeste kdyz studoval.
Jsem kyborg, ale to nevadí (2006)
Stejně jako předchozí Parkovy filmy, je i tento snímek po vizuální stránce velmi dobře zpracovaný. Samotné téma člověk - cyborg je zde nastíněno komediálně odlehčenou formou, ovšem Park upozorňuje i na hlubší problémy, které v současné době sužují Korejskou republiku.