Recenze (445)
Hellsing - Hellsing I (2006) (epizoda)
Song Gradus vita je....skutečně grandiózní! Bohužel, musím říct, že je to asi to nejlepší na tomhle prvním díle.
Hellsing - Hellsing III (2007) (epizoda)
A konečně se to po vzoru mangy pořádně krvavě rozjíždí.
Hellsing - Hellsing IV (2008) (epizoda)
Krvavá variace sexu oblíbenkyně Rip vs. Alucard za zvuků německé opery a vzducholodě nad Londýnem...velmi mocné!
Hellsing - Hellsing V (2008) (epizoda)
Na ja, bez Alucarda je to polovičatý, ovšem ten Willis nemá chybu. A Integra je v tomhle teile majstštyk.
Hellsing - Hellsing VI (2009) (epizoda)
Trvalo mi to, ale díky tomuhle dílu mám najednou Seras ráda! Zezačátku naprosto skvělá jízda s mohutným zbraňovým arzenálem a zeppelíny....no a ty titulky na konci by si taky zasloužily hubičku. A jde to i bez Alucarda.
Hellsing - Hellsing VII (2009) (epizoda)
Ano, v tomhle díle se vlastně nic neděje, je to jen jeden megamózní souboj v sídle Hellsingu, ale musím říct, že jsem si ho zatraceně užila. Odpusť, Victorie, že jsem tě dřív neměla ráda, teď tě miluju!
Hellsing - Hellsing VIII (2011) (epizoda)
Vzhledem k tomu, jak dlouho se na to čekalo, dost zklamání. Tempem vláčné, dějem nijaké (fakt je nutné finále natáhnout na tolik dílů? Vyčichne vám to, pánové) a neskutečně mě tam iritovala hudba. Teda ta trocha, co jí tam ne/byla. Nějak špatně sladěná, načasovaná a umístěná, či co (až na ten kousek s Anderson x Maxwell:) Kdo by to byl řekl, vždyť se vrátil Vladcard se svou armádou, jak jen by to mohlo být zklamání! Ale bohužel... To ze slabších OVAček.
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Taková průměrná příjemná normálka.
Hitler: Vzestup zla (2003) (TV film)
Asi nejlepší film o Hitlerovi. Tenhle televizní dvojdílňák mě dostal podstatně více než třeba takový Pád třetí říše. Carlyle tu odvádí zatraceně úctyhodný výkon, jeho Hitler je slizký až ubohý a přitom podmanivý, přesně jak to má být. Některé scény jsou geniální, třeba ta v poli, kdy nutí svojí neteř otáčet se...brr, z toho doslova běhá mráz po zádech. Prostřihy do kabaretu rovněž nemají chybu. Vše je přesně správně dávkováno a celé se to perfektně stupňuje k dusnému konci. Možná že by si to ale zasloužilo i třetí část, protože ustřižení filmu ve chvíli, kdy se konečně Hitler dostane, kam chtěl, může vyloženě naštvat. Ale koneckonců, ten pokračující děj je zase rozebrán v jiných filmech. Takže...tleskám.
Hlad (2008)
Technicky kvalitní výpověď , ale lidsky absolutně chladná, vytržená z kontextu, bez souvislostí, odcizená a suše popisná tak, že nevzbuzuje jakékoliv emoce a nedává žádný popud k zamyšlení. Přirovnání k Umučení Krista sedí, při slednování se budete cítit špatně, ale ve výsledku vám to moc nedá.