Recenze (236)
Želví nindžové (1990)
Film natočený ve stylu akčňáků z 80. let, ale ne příliš zdařile. Jeho jedinou předností je humor želví party, ovšem ostatní postavy jsou podle mě nevýrazné, a to i hlavní záporák - Trhač, což je škoda. Je mi jasné, že děti asi nic z toho řešit nebudou, takže pro ně je to ideální snímek! :)
Krotitelé duchů II (1989)
Krotitelé duchů podruhé a opět celkem zábavně, i když jednička byla o něco lepší...
Policejní akademie 6: Město v obležení (1989)
Lassard a jeho parta v předposledním dobrodružství, ve kterém se budou muset vypořádat s lupičským gangem (takže žádný originální námět). Absence Mahoneyho je tu, stejně jako v předešlém dílu, dost znát a žádná ze zbylých postav to nezachrání. Myslím si, že tvůrci už tu pomyslnou krávu neměli dál dojit...
Simpsonovi (1989) (seriál)
Simpsonovi jsou moje sdrcová záležitost!
Simpsonovi - Vánoce u Simpsonových (1989) (epizoda)
Pilotní epizoda možná není to nejlepší z celého seriálu, ale už navždy zůstane startérem legendární žluté zábavy (samozřejmě pokud nepočítám skeče v Show Tracey Ullman). Příběh je poněkud jednoduchý, ale zato plný humoru a typických narážek, které ze Simpsonových dělají to, čím jsou.
Dětská hra (1988)
Skvělý slasher, který jsem si naprosto zamiloval. Psychopatický vrah se převtělil do panenky, kterou dostane malý Andy k narozeninám. Aniž by kdokoliv tušil, že panenka dokáže mnohem víc než jen říct „Pojď si hrát“ a hýbat hlavou. Někdo tvrdí, že je to stupidní film, ale mně se prostě líbí. Je jasné, že na dnešní horory to nemá, ale v 80. letech to byl trhák a já si ho s chutí pustím ještě několikrát.
Kamarád do deště (1988)
I když to není nic převratného, tak to překonává spoustu dnešních českých filmů a podle mě je to nejlepší snímek, ve kterém se kdy dvojice Tofi-Vaculík objevila!
Hellraiser (1987)
Dlouho jsem se tomuhle filmu vyhýbal, což byla velká chyba, protože je to výborný horor s originálním příběhem. Možná nedosahuje takových kvalit jako ostatní klasiky z 80. let, ale i tak podle mého patří mezi hororovou špičku!
Červený drak (1986)
Není to vůbec špatný film, ale jeho následovník z roku 1991 ho ve všech ohledech překonal.
Jája a Pája (1986) (seriál)
Krásný a zábavný večerníček, na který se vždycky rád podívám!