Recenze (123)
Libertin (2004)
Vůbec nijak mě to nezaujalo...
Černá zmije - Černá zmije II (1986) (série)
Ve druhé řadě má Rowan nejlepší image...:)
Černá zmije - The Black Adder (1983) (série)
První řada se mi teda nijak zvlášť nelíbila, Atkinson zde vystupuje příliš "Beanovsky"... Další řady jsou mnohem lepší...
Lovec jelenů (1978)
Neobvyklá délka filmu mi vůbec nevadila, začátek byl taky bezva. Co mi ale vadilo byly scény s ruletou. Přišlo mi to jako účelové, nechutné citové vydírání. A příliš nerealistické - prožitím pekla oba hlavní hrdinové přijdou o chuť k životu a pud sebezáchovy??? Snad je to tím, že jsem se s podobnou myšlenkou, nebo alespoň ne dovedenou do takové absurdity, v žádném jiném filmu (nebo kdekoli jinde) nesetkal, ale zkrátka jsem jim to moc nevěřil...
Rowan Atkinson živě (1992) (TV film)
No, že bych se u toho mohl smíchy potrhat, to zase ne, ale švanda to občas je...
Ropáci (1988) (studentský film)
Chudák moje babička z toho byla úplně zmatená: :) "Ale dyť na začátku říkali že je to vymyšlený... Takže to neni vymyšlený? To sou věci, co tady všechno žije. A kde že žijou?"
Kmen (1998)
Hlavní myšlenka o sektě-nesektě mě teda moc nepřesvědčila...
Hotýlek (1975) (seriál)
Dokonalý sitcom, u každého dílu jsem se mohl smíchy potrhat...:) Basil RULEZZZ
Vánoční návštěvník (2002) (TV film)
Námět není špatný, zpracování je na první pohled pěkné, mohl by to být hezký, nenáročný film s vánoční tématikou a trochou zamyšlení... Chybí mu jen málo - střih.... Některé scény jsou naprosto neuvěřitelně špatně pospojované, co se návaznosti záběrů týče mi připomněly filmy Eda Wooda. Přitom jinak mi střih nijak zvláštní nepřišel, jednotlivé úseky jsou natočené pěkně, škoda že nikoho nenapadlo udělat je tak aby navazovaly...
Demolition Man (1993)
Asi moje druhá nejoblíbenější akční komedie po Komandu...