Recenze (1 214)
Umučení Krista (2004)
je to veľmi silný film, Gibsonovi sa podarilo cez plátno pretlačiť akési zvláštne duchovno, ktoré je absolútne strhujúce. po stránke filmovej excelentný kus.
Kramerová versus Kramer (1979)
Európa má Scény z manželského života, USA má Kramer vs. Kramer. Geniálny herecký koncert v excelentne napísanej psychologickej dráme ktorá nesie to najlepšie z žánru a to najlepšie z ,,cheesiovosti,, hollywoodu. triumf v rámci amerických vzťahoviek. úžasný film.
Nějak se to komplikuje (2009)
ja som ostal milo prekvapený, očakával som oveľa prvoplánovejšiu vec, ale postupne mi došlo že vynikajúce duo Baldwin-Streep nešli len tak do hocčoho. Veľmi dospelý príbeh, čo veľmi chválim, trochu mi prekážali naozaj absurdné a zbytočné vtipy (humor plynul prirodzene aj bez Baldwinovho full frontalu), možno keby to bolo viac v žánri ,,dramedy,, by som to dal za 5*. ale stále, príjemná oddychovka ktorá zdvihne náladu realistickým poňatím podobného problému.
Kafe a cigára (2003)
Jarmusch je reinkarnovaný Čechov. som o tom presvedčený a po tomto filme ešte viac. hovory o ničom, pitie kávy a fajčenie cigariet (sám som vyfajčil skoro krabičku)nič viac, len veget! Jarmusch vie skrátka robiť filmy, zmierte sa s tým.
Klub zlomených srdcí (2000)
málokedy sa podarí aby sa film o homosexuáloch vyhol klišé typu AIDS, zženštilosť atď... tvorcova účelovo proti tomuto klišé idú a vyšla im z toho veľmi pozerateľná haluz, ktorá si môže nájsť fandov aj medzi hetero mužmi.
Pařba ve Vegas (2009)
moje posledné zbytky heterosexuality sa rehotali ako divá sviňa. skvelá oddychovka so všetkými plusmi a mínusmi. skvelá oddychovka.
Schindlerův seznam (1993)
mám radšej drsný realizmus v Pianistovi a v Katyň. ale uznávam, scéna s dievčatkom v červenom je hodná miesta v dejinách kinematografie.
Most přes řeku Kwai (1957)
vojnové filmy a ja. to je veľmi zvláštny príbeh, mám rád príbehy o ,,správnych chlapoch,, ako sa snažia za dobrú vec, neviem prečo, skrátka vojny mi nikdy nešmakovali. toto majstrovské dielo sa však týči ako obrovská výnimka, film ktorý ma neskutočne dojíma. Alec Guiness dostal v Nicholsonovi životnú rolu, ktorá ho k Leanovi už pritiahla nadobro. Záver dodnes preplačem. Úžasný, silný film a jednoznačne spolu s Apokalypsou najlepšie vojnové filmy 20. storočia.
Slunce, seno a pár facek (1989)
nebo z ní udelám dvě! a ještě ošklivější!!
Slunce, seno, jahody (1983)
100%... slunce seno funguje vzdy a vsade, mam rad to ako sa tam nikto na nic nehra a ze vedia velmi dobre ze to je srágor, ale je to srágor ktorý baví ľud už 24 rokov. to sa ani mnohým ,,kultom,, nepodarilo, tak sa prosím zamyslite tí čo tu dávate odpad a pod.