Poslední recenze (4)
Kick-Ass (2010)
Do tohoto filmu jsem sel s tim, ze ho za chvili vypnu, ale kupodivu nevypnul :) Ono to predcilo ma ocekavani a vyklubal se z toho nakonec super film :) Koukatelny je ovsem jen do urcite vekove hranice...
Klub sráčů (2000)
Možná se divíte, že jsem dal plný počet, ale podle mě si to tento film zaslouží.Jo, uznávám, je to ujetý, ale film je zaměřený především teenagery ale co především, je to snad jediný film, ve kterém zní hudební styl jménem Trance. Tento film ve mě probudil mého Trancového ducha :) Co se týká vtipnosti filmu, starší asi nepochopí tenhle humor, pro me je to temer dokonalost, lepsi nez kdejaky Scary movie, Hele vole kde mam karu atp....Film se me dotkl natolik, ze si pamatuju naprosto každou hlášku :)
Zombieland (2009)
Hrozna volovinka, ale pobavila me, smal jsem se prakticky od zacatku az do konce :-) Postavy super, zvlast Witchita byla hodne sympaticka. Skoda ze Bill Muray si zahral tak malou chvili...Z prvu jsem neveril, ze by to mohlo byt tak ,,dobry" . Zatim vsechno s tematikou zombie stalo za prd, ale tohle je vazne sranda, takze jen do toho :)