Recenze (691)
Dobrodružství kriminalistiky (1989) (seriál)
Nejlepší epizody: 1. Krev, 2. Poslední odvolání, 3. Střela (+Mechanoskopie). 9/10
Perníkový táta (2008) (seriál)
1. série 8/10, 2. série 9/10, 3. série 9/10, 4. série 9/10, 5. série 10/10. Celkem 9/10
Panoptikum Města pražského (1987) (seriál)
Nejlepší epizody: 1. Letní přeháňka, 2. Děvče od vody, 3. Hokynářská balada. 7/10
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Nejlepší epizody: 1. Turecké náušnice, 2. Černé rukavice, 3. Hra. 8/10
Nahota na prodej (1993)
(Nebo 5*). Neskutečně vtipné záležitost. Prakticky každá scéna posouvá laťku debility do nadpozemských výšin. Musí se vidět!.
Warrior (2011)
Když pominu moderní zpracování, má "Warrior" stejnou hloubku jako staré filmy s Van Dammem, jenom to není taková zábava. 6/10.
Armageddon (1998)
Aby nedošlo k mýlce, hodnotím zábavnost, která z velké části spočívá v nechtěném parodování katastrofického žánru. Pokud bych měl brát "Armageddon" vážně, musel bych dát odpad. Takhle je to tedy vysmátých 6/10.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Po 20 letech konečně film, za který se Reiner nemusí stydět. Dost mi to připomínalo jeho zlaté 80´s období - nostalgie, pohodová atmosféra, milý humor a romantika. Snad mu to vydrží i do budoucna. 8/10
Fedora (1978)
Nečekaně povedené drama o (ne)stárnoucích hvězdách zlatého věku kinematografie. Wilder se po letech vrátil k vážnému tématu a otevřeně kritizuje dobu, která následovala po úpadku studiového systému. Dalo by se říct, že Wilder natočil další, tentokrát méně nápadnou verzi "Sunset Boulevardu" (obsazení Williama Holdena mi udělalo radost). 8/10
Expendables: Postradatelní (2010)
Chlapi sobě. 7/10