Recenze (642)
Top Gun: Maverick (2022)
Za mě jeden z nejlepších filmů posledních let, musim říct i obrovský překvapení. Shlédnuto už třikrát a pořád lepší a lepší.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Fantastickej serial, Dne 20.3. 2022 dokoukane finále! Velká jízda a paráda, díky! :)
Joker (2019)
No Love Story thats true story!:)
Rambo: Poslední krev (2019)
"Dokud budu živ" ... děkujeme!
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
Rozjetá čtvrtá série. 1. série - 100%, 2. série - 90%, 3. série - 100%., 4. série - 90%, nejlepší díl č. 9.
Ti druzí (2001)
Jedna z nejlepších duchařin, co jsem kdy viděl. Atmosféra, co by se dala krájet.
Pach krve 4: Krvavý počátek (2011)
Tohle byla parádní vykuchávačka. Bavil jsem se. Tenhle žánr mám osobně hodně rád.
Americká krása (1999)
Jakto že jsem na takovou pecku narazil až dneska?! Neskutečnej hereckej výkon Spaceyho, satira jako z učebnice. Tohle je přesně film o amerických snech a realitě. Thomas Newman doplňuje o klavírek, takže máte pocit, že umíráte s Lesterem. Ok, dávám 5 hvězd.
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Viděno zatím všech 7. řad.
Westworld (2016) (seriál)
Uvidíme v dalších dílech. :) Edit během 3. série.. pořád palba.