Recenze (384)
Velkej biják (2007)
Proč jsem na to vůbec koukal? ...... Nevím. Asi jsem doufal, že po (doslova) DĚSNYM DOJÁKU dostali autoři za vyučenou a další "parodii" zkusí natočit nějak jinak - lépe. ... Jako suchar si fakt nepřijdu, ale co je moc ... dopadlo to totiž, kupodivu, stejně jako první film a bohužel musím konstatovat, že to nebyl VELKEJ ale (opět doslova) DĚSNEJ BIJÁK - nehledejte v tom přirovnání k filmu SCARY MOVIE: DĚSNEJ BIJÁK - na to se dá oproti Epic Movie koukat několikrát a neznechutí vám to tenhle žánr!!
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Přišlo mi to o malinko lepší než AvP1. Na začátku navozená atmosféra - podobná jako v PREDÁTOROVI s A. Schwarzeneggerem - byla milým potěšením a i konec byl v rámci námětu zajímavý! ... Mínusem jsou ovšem akční sekvence, které jsou trochu chaotické! ... Nicméně bych se nebránil dalšímu pokračování, které by zas bylo na ty 3* .... Predátora můžu! :-)
23 (2007)
Carrey = dobrý. Schumacherova režie = dobrý. Konec filmu = rozporuplné pocity! .... Snímek je z celkového hlediska natočen dobře, ale chyba bude u scénáristy! ... Konce šokující diváka tímto způsobem jsou už k smíchu (k pláči). ... 23 házím do stejného "koše" jako NEZNÁMÝ SVŮDCE nebo ŠVINDLÍŘI a MÁŠ PADÁKA!, u kterých ono vyústění sršící snahou šokovat neskutečným způsobem (alespoň u mě) NEFUNGUJE podle hollywoodských představ (- poslední 2 jmenované filmy jsou ovšem o třídu lepší). .... Kde jsou filmy jako např. ŠESTÝ SMYSL nebo SAW: HRA O PŘEŽITÍ, kde na konci jen nevěřícně vyvalím oči a v duchu tleskám - snad se ještě někdy dočkám! ;o)
Alpha Dog (2006)
FUCKt si myslim, že ten FUCKing film byl FUCKt zajímavej! .... No tak ve zkratce: Emile Hirsch je snesitelný, i když ho pořád vidím jako "klučinu" ze SEXBOMBY OD VEDLE a Justin Timberlake mi přijde po tomto snímku snad i lepší jako herec než zpěvák! ;o) ... 3,5*
Apokalypsa (2006)
Co to sakra bylo??? Tři poměrně kvalitní herci v takové slátanině? ... Za tohle bych scénáristy pověsil! ... "Děj" je po celou dobu zmatený, rádoby důmyslné filozofování je neuvěřitelně absurdní a přepálená stopáž pro zlost! Celý "film" se prostě (spíš tedy složitě) tváří, jako že je něco mnohem víc a že dokáže ukázat, jak jsou jeho myšlenky geniální! NEJSOU! ... Jestli někde v televizi ještě tenhle film zahlédnu, tak ji prohodím oknem!
Blade (2006) (seriál)
Seriál, který se pouze snaží přiživit na známém jméně! .... Nicméně - koukat se na to dá! ... [doplněno:] Po skončení první série ubírám 1*! .... Opravdu je to jako celek podprůměrný seriál, na který bych znovu nekoukal!
Casino Royale (2006)
Po opakovaném maratonu všech bondovek musím přehodnotit a skutečně docenit kvalitu prvního příběhu prozatím posledního představitele agenta 007. Casino Royale je totiž bezpochyby právě ta NEJ bondovka, která od roku 1962 do roku 2020 vznikla! Nekompromisních 100%.
Děsnej doják (2006)
NE NE NE - Nevtipné, Nevkusné, Nemožné! :-((
Dokonalý trik (2006)
Trochu mě mrzí ona účast Sci-fi! ... Být to "pouze" iluzionistická záležitost, jakož tomu bylo v nedávném ILUZIONISTOVI, neváhal bych dát 5* .... Bohužel stalo se. Tudíž budu spíše vyzdvihovat Christiana Balea, který mě opravdu čím dál více překvapuje a začínám ho velmi obdivovat a za poutavější část snímku beru spíše první polovinu filmu, ve které mě vzájemné osočování obou iluzionistů a drsná rivalita velmi bavila.
Hadi v letadle (2006)
Tak nakonec se uchyluji k tomuto hodnocení, ale mohlo to být i lepší! .... Ač byl film dobrý a napínavý, pořád jsem koulel očima a říkal si: "Kterej blbec dělal ty hady?" = Antirealistická vizáž je v takovémhle filmu podstatný problém!