Recenze (811)
Zbouchnutá (2007)
Hrozivě nijaké.... 4/10
Napoleon Dynamit (2004)
Nejprve W., pak T. a nakonec i F... aneb Napoleon Dynamite dostává co proto, když se snaží prosadit na písečku Černého Petra... 6/10
Červený drak (2002)
Hannibal mi příjemnou atmosféru a mrazení z Mlčení Jehňátek nepřinesl, Červený drak překvapivě ano, jde o čistý a zajímavý příběh okořeněný řadou skvělých postav a hereckých výkonů (zejména slepá dívka Emily Watson), Hannibal Lector je tady sice jen takovým průvodcem zasahujícím ze své proslulé vězeňské kobky, i tak z něj divák má strach, jakoby byl volný. Obsazení plné hvězd se tentokrát vyplatilo, moc milé překvapení... 8/10
Díra (1960)
Prison Break pomalu, černobíle, bez zbytečných keců a velmi dobře. 8/10
Smrtící bumerang (1996)
Bohužel nesdílím všeobecné nadšení, B.B.Thortona si moc vážím, postavičku vytvořil skvělou a uvěřitelnou, v jejím výrazu mi tentokrát ale něco nesedělo, jinak jde o dost fádní příběh s VELMI předvídatelným koncem. Určitě ale stojí za shlédnutí, už jen díky výbornému hereckému výkonu hlavního dětského hrdiny... Spokojenost, ne nadšení. 7/10 PS: lépe to shrnula uživatelka kleopatra
Pro hrst dolarů (1964)
Japonský vzor Yojimbo je mnohem lepší, tam byla alespoň z hlavního hrdiny cítit silná mravní integrita, z Eastwooda to bohužel necítím, normální lepší western, bohužel... 6/10
Zodiac (2007)
Zajímavé téma + cizelér Fincher, bohužel ale nic víc... 7.5/10
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Hu, tento snímek se mi vyhýbal až doteď (28 let), nějak mě nelákal, když jsem si přečetl jeho popis - když se ale řekne Sergio Leone a Ennio Morricone tak člověk neodolá. A dojmy? Klasičtější western jsem snad nikdy neviděl, a aby to nebylo málo tak skoro všechny složky snímku jsou téměř dokonalé - casting, herecké výkony, režie, hudba, střih, scénář a hlavně naprosto vybalancovaná harmonie napětí, humoru, nadsázky a akce... Klasiky holt nejsou klasikama jen tak zbůhdarma... 9/10
O myších a lidech (1992)
Skvělé herecké výkony, předloha z tohoto snímku přímo dýchá a naprosto věrně ožívá - velké překvapení, moc jsem od toho nečekal a byl jsem hluboce vtažen, bravo! 8.5/10
Harakiri (1962)
Silný příběh a sdělení mi bohužel trochu kazila rozvláčnost druhé půle. Přesto velmi povedené komorní (sociální ?) samurajské drama a nemilosrdná kritika samurajského kodexu... 8/10