Recenze (217)
Čtyři hodiny v Kapitolu (2021)
Keď sa rúbe les, lietajú triesky. Sfanatizovaný, zmanipulovaný dav v priamom prenose. Sila davu je obrovská a vie byť poriadne nebezpečná. Poučný dokument.
Soused (2021)
Ja som sa celý čas celkom bavil, aj napriek tomu, že prišlo aj na vážne témy. Ak si k tomu prirátam slušne vypointované dialógy a dobré herecké výkony všetkých zúčastnených, nemám takmer čo vytknúť. Za mňa spokojnosť.
Holka ve žluté mikině (2020)
Ten štýl rozprávania a gradovanie deja... no super. Kto by to na Ugandu povedal? Mám rád, keď ma film prekvapí, preto dávam jednu navyše...
Nejhorší člověk na světě (2021)
Pozastavenie okolitého deja, ako forma vyjadrenia určitej emócie nie je nová, ale v tomto prípade to bolo celkom trefné a celkom ma to aj prekvapilo (aj s malou čerešničkou na torte /v podobe ruky/). O filme už bolo popísané dosť, tak nebudem nosiť drevo do lesa.
Psanci (2021)
Po čase zase film, ktorému môžem bez jediného zaváhania dať plný počet...
Charter (2020)
Myslím, že cenu za najlepšiu herečku si Ane Dahl Torpová z European Film Awards 2020 odniesla právom...
Quo vadis, Aida? (2020)
Pri posledných scénach filmu sa vybavili práve aktuálne zábery z posledného, ako tak prevádzkyschopného letiska v Kábule...
Děvjatajev (2021)
Niektoré historické reálie (napr. útek z lágra) boli zmenené, ale na to sme už u Rusov zvyknutí.
Cesta domů (2019)
Nečakal som zrovna ľahký film, ale ten koniec ma dorazil... Bravo Ukrajina!
Psychobitch (2019)
Láska dáva krídla, zvlášť tá prvá. A v tomto prípade dodala aj odvahu, lebo to nie je len tak... vzoprieť sa očakávaným konvenciám.