Recenze (287)
Lež má krátké nohy (2011)
Chjo, Eduardo ma sice hot manzelku, ale film byla kvalitni ptakovina
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Uff, jizda jako blazen. Dlouho jsem se na to chtela podivat a porad jsem si rikala, ze to bude blbost, protoze muj hlavni duvod byla Kate Walsh (aneb ti milovnici hercu ze serialu) ale nakonec me ten film uplne dostal. Je to takovy ten pocit, kdy si clovek rika, ze tomu hrozne rozumi, ze bude ten "hero just for one day" a pak na nej dolehne, ze zitra od 8 do 5 je dalsi sichta. Ze uz jsme dospeli a nevratime to zpatky. A jak jsem si pobrecela.
Ztracená duše (1977)
Dobra magorina, ale zacatek byl dost nudny.
Hnus (1965)
Porad jsem cekala co se z toho vyklube a ono zklamani. Psychoticke vize me nudily
Tchyně (1999)
Diky tomu jsem objevila krasu Catherine Deneuve. V tomto veku presne muj typ. Film na nedelni odpoledne staci.
Hlad (1983)
2 a to jedna za lesbickou scenu a druha za Catherine Deneuve.
Kráska dne (1967)
Uff, Catherine Deneuve byla kocka, mozna jeste vetsi nez muj idol Jane Fonda. Skoda jen, ze tam bylo malo nahoty, byt to natocene dneska, tak hlavni predstavitelka ukaze nejen prsa (tady ani to). Predstavitel Marcela mi pripominall Iana Somerhaldera z Vampire Diaries. Kazdopadne zajimave a nejvic se mi libila scena s rakvi :)
Stůj, nebo maminka vystřelí! (1992)
Na nedelni nudne odpoledne idealni vymaz mozku.
Der Lebensborn - Pramen života (2000)
Nedoporucuju slabsim povaham, poslednich 15 minut jsem probrecela. Nejak teda nevidim, kde pje teda ten happyend...
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Genialni. Miluju Annu Torv. Nemuzu se nabazit a to jsem se na to nechtela divat.