Recenze (548)
Těžká dřina (2011) (pořad)
Jen odlehcena ceska napodobenina. 40%
Tajuplný ostrov (2005) (TV film)
Strasne herecke vykony a scenar. O grafickem zpracovani se ani nebudu bavit. 35%
Hvězdná brána (1994)
Me tohle nikdy moc extra nebavilo. A serial taktez. 60%
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
?!
Hospoda (1996) (seriál)
Smal jsem se tem blbym vtipum kdysy a usmeju se i dneska. 50%
Iásón a argonauti (2000) (TV film)
Mam rad tyhle filmy i kdyz se blizi k Beckove note. Az na zbytecne rozdeleni na dva zdlouhave dily. 55%
Tisíc slov (2012)
Murphy se uz nezmeni. Jak jeho herecke umeni tak beckove filmy ve kterych ucinkuje a snazi se je vzdy podrzet co nejvis. 55%
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Jsou zpet a jsou stale stejni. Tak to ma byt. 75%
Helena (2012) (seriál)
Trapna snaha o napodobeni Comebacku. 10%
Diktátor (2012)
At se snazil Cohen jak mohl, me nepresvedcil dat vic nez 3 hvezdy. I pres vsechno ocekavani si nemuzu pomoct. 60%