Recenze (233)
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Byl jsem sveden dlouhotrvajícím promítáním v kině a nakonec i bombardováním na všech různých stanicích, ale také i hlavní představitelkou, která je strašně sympatická osobnost mimo plátno...ale jak bych tak řekl...čistokrevná capina...ani ne v půli jsem to vypnul a řekl jsem si zase okřídlenou větu: proč tohle sakra natáčejí?
Než přišla bouře (2018)
Příběh podle skutečných událostí, který je jednoduchý, ale obsahoval pár zajímavých okamžiků. Krom pěkných tvářiček tu je krásné moře a lodě, které vás táhnou na předčasnou dovolenou. S tím jsem šel do kina. Woodley hraje svým hutným hereckým výkonem přesvědčivě a Clafiin nezůstává pozadu. Škoda scény, kdy přišla bouře, mohl za ní spadnout do kajuty a před tím víc stáhnout ty slavné plachty a všechno by bylo možná lepší. Stejně je neuvěřitelné, že tu vlnu přežili. Sumasumárum je to 70 %, protože tam mohlo být víc herců. Nemuselo to být tak komorní.
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Příjemně mysteriózní příběh tří vězňů, které společný útěk svedl dohromady. Trochu trpký popis jižanského života v blíže neurčité době tipoval bych šedesátých let. Celé mi to připomnělo putování Odysea se svými bratry vložené do pár dní. Bratřičci odolávají nástrahám nebo se setkávají s neuvěřitelnými postavami nebo výzvami. Osobně nemůžu zapomenout na múzy u potoka na kamenech, nebo zpěv na politickém mítinku. No a konečná potopa, jako symbol očisty té doby plné nenávisti a hlouposti, kdy přežívá jenom to čisté a bratrské. Přemýšlivá i smutně humorná sága, která vás dojme, pobaví i inspiruje.