Recenze (21)
Chatrč (2017)
Co to sakra bylo? Ani si netroufnu to hodnotit.
Jak se zbavit nevěsty (2016)
Blbost. Jedna hvězda pro Poláška :D
Kruhy (2017)
Špatný.
Hloupá žába (1971)
ha ha ha :D
Rozpolcený (2016)
Výborný, výborný, výborný)) Přesně splnilo moje očekávání. James McAvoy je prostě jeden z nejlepších!
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Nevěřila jsem tomu, že se pobavím..a já se fakt bavila. Hned úvodní scéna je výborná)) Konec už celkem přitažený za vlasy. + Emma Thompson je skvělá!
Chceš pěstí? (2013)
Achjo..nuda. James McAvoy i Mark Strong patří mezi moje oblíbence. Bohužel to na mě tentokrát nějak nefungovalo.
Chappie (2015)
Pro mě jedno z největších překvapení. Filmy tohohle typu moc nemusím, ale tohle byla pecka. Neskutečně mě to bavilo...."Spinkej" :)))
Babovřesky 3 (2015)
Jedna z největších blbostí, co jsem kdy viděla. Dalo mi hodně úsilí, abych to dokoukala. Jednu hvězdu dávám T. Bebarový..protože jen u jejich scén jsem se zasmála.
Hlasy (2014)
Vůbec nevim co si o tomhle filmu myslet..Dlouho jsem neviděla větší blbost..bylo tak blbý až jsem se musela smát :D a je fakt, že na tenhle film si budu pamatovat..hlavně ty zvířecí hlášky :D