Recenze (169)
Hříšnice - Percy (2021) (série)
Čtvrtou hvězdu s velkým sebezapřením! Už jsem Billa Pullmana nemohla vystát. Celou dobu jsem chtěla, ať ho někdo sejme. Tak otravnou postavu mohl napsat jen velmi zlý člověk (:
Sněhulák (2017)
Kdyby nešlo o detektivku, tak by to byl krásný lyrický zážitek. Nicméně Sněhulák je pro mě nejlepší příběh, který Nesbo napsal a je to nesmírná škoda, že z toho udělali hlavně reklamu na skandinávskou přírodu se skvělým castingem ...
Sorjonen (2016) (seriál)
Spadla jsem do bubliny severských krimi, to spíš nepopřu, ale vnímám rozdíly, které mezi nimi jsou. Na Kariho Sorjonena jsem dostala vřelá doporučení a je pravda, že postavy, prostředí a i ten skvělej nápad postavit děj na hranici mezi Finskem a Ruskem je snad i lepší než Dánsko a Švédsko. To, co mi nebylo pochuti, je epizodický charakter. Mám mnohem raději, když se linka táhne celou sérií a klidně i víc. Bordertown má 11 dílů a případy trvají dvě až tři epizody. Za mě nejlepší příběh byl první (chtěla bych zmínit i poslední, ale ten konec byl tristní) ... (a má to fakt krásnou kameru a výpravu)
Broadchurch (2013) (seriál)
Nejvíc si mě získali tou částí po odhalení vraha.
Černé zrcadlo - Lovná zvěř (2013) (epizoda)
Něco tak uřvanýho a uječenýho jsem snad v životě neviděla!
Please Like Me (2013) (seriál)
1. série 80% | 2. série 70% | 3. série 90% | 4. série 90%
Pod kůží (2013)
Kniha mě těžce zneklidnila, film se mnou neudělal vůbec nic ...
Stoker (2013)
kafkárna & film noir & lehce dostojevskij a Mia Wasikowska stoupá do nebe ... možná nepochopitelná, ale láska na první pohled!
Jak prosté (2012) (seriál)
Za první 2 sezóny bych dala 5*, ale třetí to zabila :(
Line of Duty (2012) (seriál)
4. sérka je dost průser (...)