Recenze (149)
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Děláte machry a hajzly máte na chodbě...90%
Bláznivá střela 2 a 1/2: Vůně strachu (1991)
V podstatě stejně dobré jako první díl! Perfektní komedie/parodie 92%
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Naprosto kultovní akční scifi, které bude někdo jen těžko překonávat, snad jen Transformerům se to z části podařilo 95%
Žhavé výstřely (1991)
Naprosto kultovní parodie a jedna z těch nejlepších všech dob. Je až neuvěřitlné, že se ji tvůrcům povedlo překonat dokonalým druhým dílem...88%
Bláznivá střela (1988)
Zuckerův humor je přesně moje krevní skupina, skvělá komedie/parodie s Nileseneme v top formě :) 94%
Noční můra v Elm Street 3: Bojovníci ze sna (1987)
Můj nejoblíbenější díl z celé série. 75%
Připoutejte se, prosím! 2 (1982)
Přišlo mi to ještě o něco zábavnější než jednička. Tenhle druh humoru já prostě můžu! 90%
Připoutejte se, prosím! (1980)
Skvělá kutlovní parodie a začátky ZAZ invaze :) 82%
Ohnivá sedla (1974)
Sice to není tak dobré jako ZAZ parodie, fekvence vtipu tu není až tak velká, ale zase to vynahrazuje na parodii vcelku koukatelný děj 70%