Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Kravaťáci (2011)
Nejlepší seriál za posledních pár let! Původní plán koukat na 1-2 dva díly denně vzal za své hned po prvním dílu a celé dvě série jsem stihl zkouknout zhruba za dva dny. A nelituju toho! Výborné výkony hlavních postavy snad ještě překonávají vedlejší postavy Donna a Louise (Rick Hoffman je opravu výtečný). No a celé to uzavírá neuvěřitelně atraktivní Rachel. Poslední scéna z druhé série musela překonvertovat zpět nejednoho teplouše. Tady nemůžu jinak než za pět!
Black Books (2000)
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009)
Dle mého názoru seriál, který měl největší potenciál stát se hitem dalších let. Bohužel divácká (ne)úspěšnost v Americe odsoudila seriál k záhubě. Je mi líto, že perfektní scénář a velice zajímavě rozjetý příběh zůstane nedopovězen.