Recenze (101)
neohroŽENY (2012) (seriál)
tak jdu proti proudu a říkám, koho to nezajímá ať na to nekouká, mě naproti tomu zajímá, co si myslí lidi, kteří září na našem hvězdném nebi :-))) a přijde mi tento způsob stokrát lepší než blesk, vip, a podobnéééééé, takže koho to uráží ať na to na to nečučí a hotovo
Hunger Games (2012)
kniha super, film noooo docela nuda a vybraný herec v roli Peta???? no tři za hezky strávené odpoledne...
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
ti yetíci jsou booožííí
Temné stíny (2012)
Burton + Helena + Depp + Elfman = nepopsatelně bizardní superbijáček
Mentalista (2008) (seriál)
Simon Baker válí a ještě k tomu se hezky oblíká :-))))
Čtyřicítka na krku (2008) (TV film)
neurazí nenadchne, jen je srandovní, jak je ten gender pořád hluboko v nás... Chlap si najde mladší, tak to má být, žena mladší a už tu něco smrdí...:-)))
Myšlenky na vraždu (2006) (TV film)
tak to je věc!!! Série střihů jen taktak vyvázne z popravy ze zadu do hlavy, odbouchne dva chlapy a romantické tokání a mrknání, jako i na Donu je to dost, jinak nápad není zas až tak blbej, ale tohle byla taková smutná tečka...
Der Lebensborn - Pramen života (2000)
stále se utvrzuji v tom, jak životní situace změní nazírání na celý film, skvělý počin
Jiná než ti ostatní (2006) (TV film)
skvělý nápad, průměrné zpracování, pořád jsem čekala rozjezd a najednou byl konec
Planeta Yó (2011) (pořad)
já i můj půlroční syn jsme spokojeni :-)... opravdu nechápu jak může někdo srovnávat s magionem a spol... Prostě je jiná doba a upřímně není to spíš nostalgie??? jediný, co mě trochu děsí jsou zuby tyyy jááááá