Recenze (12)
Červená Karkulka (2011)
Vizuálně pěkné ale jinak mě to nezaujalo.
Místnost sebevrahů (2011)
Pro mě parádní film. Nechtěl jsem aby tenhle film vůbec někdy skončil prostě jsem chtěl sledovat další a další dny Dominikova života, škoda jen že nakonec musel zemřít (to jsem trochu předvídal ale nepřipouštěl jsem si to :) ). Za mě *****
Carrie (2013)
Asi první horor u kterého mi byla ,,hlavní vraždící postava" sympatická (nejvíc jsem měl husí kůži z Julianne Moore) . Určitě zajimavý námět i když přebraný, navíc Chloe to zahrála dobře!
Rivalové (2013)
Na Rivaly jsem se těšil strašně dlouho a jen jsem čekal na tu pravou chvíli kdy se na tohle dílo konečně podívám. Úžasná podívaná na dva brilantní jezdce kteří ve své době napsali kousek historie tohoto rychlého a nebezpečného sportu. Jsem nadmíru spokojen se vším od režie přes skvělé herecké výkony až po soundtrack. Co se týče těch hereckých výkonů, přišlo mi jako by v tom filmu hrál samotný Nikki Lauda s Jamesem Huntem. Za mě určitě 5* a ještě jednu navíc!
Na doraz (2010)
Příjemná inteligentní komedie bez jakehokoliv sexuálně nechutného teen humoru. Trochu mi to připomíná sérii Hangover a to nejen díky Zachu Galifianakisovi ale taky díky tomu v jakém stavu oba hlavní hrdinové nastupovali do auta v Atlantě a v jakém stavu vystoupily z úplně jiného auta v Los Angeles se zážitkem na celý život :D. Navíc než na 3* to ovšem nemá.
Zpátky do školy (2005)
Trochu jako 21 Jump street akorát o dost nudnější!
Probudím se včera (2012)
Mádl už se opravdu hodí jen do reklam. Z celého filmu mě pobavil jenom ,,Krejčíř".
Ten Největší (2007)
Film jako takový je o ničem ovšem co je důležitější... pobavil mě! Dobrá pohodovka když chcete na chvíli vypnout mozek a nemusíte přemýšlet jak je možné že se někdo naučí za půl roku smrtící kung-fu, muay thai, karate a nevím co ještě údery navíc když je to někdo jako Rob Schneider kterému jsem se zase smál počas celého filmu.
Komici (2009)
Mám rád filmy s Adamem Sandlerem protože mě vždycky rozesmějou. Tentokrát Adam zahrál víceménně vážnou roli a pobavil mě spíš Seth Rogen a jeho místy skvělé vtipy (Ray Romano/Seth Rogen: ,,Proto nevycházím z domu" , ,,Myslel jsem že tě má kažý rád") . Jinak film skvěle vystihuje že mít perfektní život není až tak perfektní.
Apokalypsa (2006)
O tomhle filmu už nechci nikdy ani slyšet, ještě teď je mi z něj "šoufl" ....aneb jak v mých očích potopit moje oblíbené herce za 145 minut (i když většina z nich už byla potopena po 20 minutách).