Recenze (45)
Zmizení (2005)
Mimoradne zajimava vecicka a hlavne - hodne neotrela. Na prvni pohled se mi vubec nechtelo verit ze se jedna o americkou produkci.
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
zabava :-)
Povodeň (1998)
jako oddechova akce naprosto dostacujici
Cesta (2009)
Bez slozitych efektu natoceny pribeh ktery ma hlavu a patu ale tez spad...jak kontrasni proti kasovnim trhakum bez deje...
Pontypool (2008)
Jeden z nejnapaditejsich hororu vubec...
Vítejte v džungli (2003)
prijemna oddychovka :-)
Triangle (2009)
Davam 5 kvuli tak desnemu globalnimu ranku. Nekde v debate jsem zaznamenal podiveni nad tim ze postava fatalne vykonava svuj osud. Neni to treba prave o tom? Ze clovek obvykle PRESNE vi co dela spatne a pritom to NEUSTALE dal dela?
Špatnej polda (2009)
Konecne dobra gangsterka ve ktere jsou leguani tam kde menaji byt a po sejmutem typkovi zustane tancici duch :-)
Pečeť vraha (2003)
Prijemna zmena oproti blikajici americke produkci ktera se snazi formou a vice mene mnohdy pitomou zapletkou zaujmout dnes jiz netecneho divaka ktery videl temer vse, kde je cilem scenaristy vymyslet co nejbizardnejsiho vraha ktery je ve finale vzdalen od reality vice, nez zde neustale kritizovani detektivove a jejich chovani. Ne filozofujici hanibal pozirajici mozky mi nikdy k srdci neprirostl. Mimochodem jako malomestak vim, ze bohuzel ti kuci v uniformach tady na venkove jsou takovy - pral bych vam vest s nimi dialogy o bodovych prestupcich. Asi by stalo za to srovnat je tez s pratou ktera zatykala Krejcire :-) Pokud tedy pominu urcity asijisky patos tak z meho uhlu neni filmu co vytknout.
Bílé maso (2008)
nevim cim to ale u USA thrilleru posledni dobou zustavam bez emoci > tenhle film me udrzel u monitoru s filmem a ne u toho s praci....