Recenze (190)
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Tim Dalton jako baddie!
Jen pro tvé oči (1981)
Bond 12 - nejlepsi Mooreovka, navrat ke starejm dobrejm down to earth dilum
Jméno růže (1986)
09/2010 - videno asi potreti, ale poprve po cca 15 letech, porad za 5 *, prestoze na knihu to nema ani omylem.
Kancl (2001) (seriál)
Season 1: 4*
Karate Kid (1984)
Pekna kopie Rockyho pro deti, vcetne rezisera a autora hudby. Na me to funguje, prestoze to ma 2 hodiny, tak nenudi a Pat Morita je proste dokonalej.
Key Largo (1948)
Skvelej film-noir - skupinka lidi v uzavrenem prostoru hotelu behem hurikanu, terorizovana gangstery. Skoro to vypada, jako by tohle pouzil Fleming, kdyz psal novelu The Spy Who Loved Me. Lauren je luxusni a Edward Robinson jako Johnny Rocco je spravnej hnusak.
Kick-Ass (2010)
Dobry, az na ten zaver, ten je moc over-kill. Komiks je samozrejme lepsi.
(K)lamač srdcí (2010)
lehce nadstandardni rom-com s predvidatelntymi gagy, ktera je chvilema zdlouhava. Chudak Anglican, ten dopad
Kobra (1986)
Sly, prekvapive hezka Brigitte, sirka v hube, Pepsi, Reagan, you're the disease... I'm the cure, dementni (tezce) zaver - kde se ti padousi furt berou? Bejt to natoceny dneska, tak se jednak zblaznej ochranci lidskejch prav, druhak to strasne propadne a dostane to ode men odpad. Je to hrozna dementni picovina, ALE - ono me to bavilo.
Král dinosaurů (2007) (seriál)
1 dil na Animaxu (neco s Kyotem) - never more prosim. Kazdopadne kartickovej business asi frci...