Recenze (160)
Hoši no koe (2002)
Původně sem dával 4*, ale ten film ve mě něco zanechal a i po dlouhém čase si jej dobře vybavím, takže 5* za jakési kouzlo, intimitu a psaní sms:)
Dexter (2006) (seriál)
"We love Dexter"
Perfektní skóre (2004)
Jedna hvězda za hulícího japončíka, jinak to nestojí ani za starou belu...
Černá kniha (2006)
Zcela neoriginální příběh vyprávěný v dlouhé metráži bez kouska pestrosti... Souhlasím s Rob Royem a zcela se stavím proti Bebackovi, protože v tomhle filmu nic emocionálního nebylo. A vlastně jedna veledůležitá otázka- Proč byla Ellis tolik zamilovaná do kapitána Muntze? Film k tomu nepodal jediný důvod... zcela ploché charaktery... Slova o bezcitných egoistech bych raději nepoužíval a jak by pravil jeden můj známý- dvě pěkný kozy za dvě hvězdy, co tu máme dál?... ironicky řečeno
Chodec pražským stoletím (1977)
Ukázka dokumentu na objednávku KSČ, spousta prázdných gest, výpovědí a dialogy jako ze zasedání ÚV KSČ... pomník z ostudy
Severní předměstí Ria (1957)
Milý v rytmu samby se vlnící příběh plný flashbacků...
Neobvyklá výstava (1968)
Příběh je krásný, ale na konci jsem měl pocit, že něco chybí. Spolužák, kterého nikdo nezná, mě opravdu nadchl... Někdo by se možná mohl nudit, tempo rozhodně není zběsilé, ale občasný humor je trefný..
Dny čekání (1971)
Pěkný film o odloučení, vynikající kamera a střih, pomalé vyprávění, dialogy, ale k dokonalosti tomu cosi chybí, ryba nemastná neslaná...
Niko Pirosmani (1969)
Krásně pomalé vyprávění, příběh o hledání, ale příběh je ztracen na začátku, je tedy zbytečný, jen něco málo přežilo, hledání konce... a snad i hledání malinkých krás všedních dnů, když se stávají nevšedními, Niko měl vlastně celý život nevšední, putování bez konce, hledání hodnot žití a kresby znamenající bytí...
Umberto D. (1952)
Sociální drama to není to pravé ořechové pro mě, nebýt postavy psa a všeho, co ve filmu znamenala, vůbec by se mi tento snímek nelíbil...