Recenze (356)
Hrozba smrti (2024)
Mohl to být velký průšvih a dobrá zpráva je, že není. Touto dobrou zprávou ale bohužel dobré zprávy končí. Film je nevalný a může za to především scénář, který je hodně špatný, což ani Jake Gyllenhaal nezachrání. Není důvod se bát film zhlédnout a není důvod film zhlédnout. Radši si dejte originál.
Blue Beetle (2023)
Jednu kvalitu to má: člověk si rázem uvědomí, že ani zmutovanej křižák, ani Shazam si ještě nevybrali nejhůř... Nejméně ostrou pastelku v penále suverénně picknul modrej skarab.
Bodyguard na volné noze (2023)
John Cena je jedinec, který donutí člověka k zamyšlení, zda dovede fakt vypadat odpudivěji, než jak mizerně hraje, nebo jestli hraje mizerněji, než jak divně odpudivě se mu daří vypadat. Věci pochopitelně nepomáhá ani scénář blbej jak štoudev.
Boudica: Královna válečnice (2023)
Teprve po dokoukání si člověk uvědomí, že nekoukal na nějakou vedlejší scénu, ale že dokoukal film. Olga bývala pěkná holka. Zase už se ale naučila anglicky a může mluvit.
Dcera divočiny (2023)
Poslední dobou zřejmě probíhá závod o to, kdo natočí film víc "o čem to vlastně je a proč na to koukám?" Další kousek z této série. Tedy až vyjma samého konce, kde si člověk uvědomí, že hlavní hrdinka je naprosto no-ne-chytrá.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Poslední dobou se nějak množí filmy typu „proč to vlastně vzniklo, proč na to koukám a o čem to vůbec vlastně je?“ The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes je jeden další ukázkový exemplář.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Akce je pořád famózní a skvěle natočená – svět JW a jeho vývoj už ale notně připitomělý, takže je vlastně dobře, že série končí. Jako ano, JW potřebuje protivníky v každém díle, nicméně brát je stylem „a když jsi minule (už zase!) porazil bosse ze všech největšího, najednou se - odkud? jak? kde? - vyloup další boss ještě větší (už zase!) a může ještě víc všechno a ještě víc se všema okolo jedná jak s -cenzurováno- a oni mu to všichni bůh ví proč žerou (už zase!)" fakt pitomé je. Zlatá jednoduchost zlounů prvního dílu blahé paměti. Jak postupně v sérii vybudovali scénáristi zločinnou organizaci, dává díl od dílu pořád menší smysl. Což postupně hodnocení dílů sráží víc a víc dolů.
Malá mořská víla (2023)
Ke všemu, co už tu lidé napsali, dodám snad jen to, že nemohu být jediný, komu zoufalé pokusy prince o zpěv bolestivě trhají uši. To není jen nezdařené, to je celkem dost špatné a nechápu, jak to mohlo projít nějakou výstupní kontrolou.
Marvels (2023)
Poslední dobou se nějak množí filmy typu „proč to vlastně vzniklo, proč na to koukám a o čem to vůbec vlastně je?“ The Marvels je jeden další ukázkový exemplář.
Napoleon (2023)
Člověk se v zásadě dozví, že vedení války bylo v době napoleonských válek naprosto marnotratné z hlediska plýtvání životy vojáků (což už věděl) a že Napoleon zuřivě trtkal Josefínu zezadu, u čehož ona nudila se velice velmi (což nevěděl). Upřímně? Na tu stopáž je to dost málo.