Recenze (271)
Harry Brown (2009)
Caine vyborne zahral, film se nese v zajimavem duchu a ponurne atmosfere.
Počátek (2010)
Pripadalo mi to jako velice propracovana skladacka ktera napred byla chaoticky rozhazena ale postupne do sebe zapadala az splynula v dokonaly celek, krute napinave az do konce.Opet musim pred timto reziserem smekout.
Pád do tmy (2005)
prumer, nudny zacatek a ti glumove a vriskajici zenske me fakt moc nebraly.
Soudný den (2008)
Akci nabyte, vtipne, svizne plynouci a jedinecny padouch(ten pankac se mi fakt libil) u me urcite nadprumerna podivana.
Psí vojáci (2002)
jeden s tech lepsich hororu kde za malo penez udelali hodne legrace. Nabyte akci a litry krve, proste poctiva prace.
Symptom Pandorum (2009)
Dobrych sci-fi hororu je zalostne malo, a tento film me tedy moc potesil, pribeh sice nic extra promysleneho ale vyvazujeto hluboka atmosfera a svizna akce, pro me velice dobra podivana.
Hanebný pancharti (2009)
Mam Tarantina moc rad, a v tomto filmu je par mimoradne vyvedenych scen a predne jedinecne hrajici Bred Pitt ale stvala me ta nudna omacka kolem hodne kecu zivacka, myslim si ze mene muze byt nekdy vice.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Co by se tak dalo napsat o tomto kultovnim filmu? Jedinecne zachyceny, prociteny, atmosferou nadupany, mistrovsky zahrany...proste diiiiiiky vsem co pridaly ruku k dilu. Kdo nevydel anebo nemiluje jakoby ani nebyl!
Hvězdný prach (2007)
Velice povedene, zabavne, jedinecny De Niro jako buzna, proste ma to stavu.
Kick-Ass (2010)
Tak tohle se vazne povedlo, jednoznacne jeden z nejlepsich filmu tohoto roku, ktery nepostrada snad vubec nic, humor, akce, drama, komiks... a k tomu vsemu skvely soundtrack proste pecka, hluboce se sklanim.