Poslední recenze (7)
Pach krve 4: Krvavý počátek (2011)
Chvilku som rozmyslal ci nedad 5 hviezd. Mam slabost pre tuto seriu. O kvalite a originalite by sa dalo polemizovat, ale naco? Mna tato degenerovana rodinka bavila, bavi a ak natocia dalsie casti tak dufam ze aj bude. A za koniec 4ky tlieskam, paradne nadlahcenie veci. Netreba a brat prilis vazne.
Seconds Apart (2011)
Doporučujem, napínavé, dobrý námet, hudobný podmaz len umocňuje atmosféru, skrátka neurazí. Pozitívne prekvapenie posledného obdobia.
Sudor frío (2010)
Prijemné prekvapenie, ak sa sústerdím na hlavný dôvod pre ktorý tento žáner sledujem, tak tomuto snímku niet čo vytknúť. O napätie a "dusno" nie je núdza. Dĺžka úmerná. Určitú dávku naivity a prehreškov vo forme nelogičnosti niektorých scén rád odpustím. Osobne ma títo argentínski úchyláci celkom dostali, pol hviezdy navyše za nápad z nitrakom. Doporučujem.