Recenze (7)
Afrikou na pionýru (2019)
Veľmi dobrý cestovateľský dokument, asi najlepší aký som kedy videl. Určite odporúčam si ho pozrieť a už teraz sa teším na ďalšie dobrodružné cesty na pionieri :)
Machete (2010)
1* aj to len kôli fakt sexy kočkám
Kick-Ass (2010)
Asi takto si predstavujem dokonalý film. Malo to dej, akciu, ....... proste všetko.
Iron Man 2 (2010)
Klasická "dvojka" , chce nadviazať na úspech "jednotky". Musí byť väčší, drahší, ...... ale to neznamená že je aj lepšia.
Smallville (2001) (seriál)
Mne to nepríde až také zlé ako tu všetci píšete. Ano je to neskutočné, ...... ale myslím si že na tento seriál sa dá pozerať, ale to je asi len môj názor.
Svět budoucnosti (2008) (seriál)
Fakt dobrý seriál (momentálne vysielaný na Discovery Sciene). Neviem čo by som mal tomu vytknúť, ano možno pár vecí nebude také ako tam ukazujú, ale nikto nemôže budúcnosť predpovedať na 100% presne.
Klub sráčů (2000)
Film o retardoch pre retardy.