Recenze (8 460)
Tora! Tora! Tora! (1970)
Čekal jsem všechno možne ale tuhle dlouhou nudu fakt ne, jedna hvězda za akční příběh jinak to fakt neumělo přesvědčit strašně mi to přišlo nekonečné a bez života no podle mě se prostě hodně nepovedlo, čekal jsem mnohem víc a nebo spíš něco jiného.
Zóna soumraku (2002) (seriál)
Opět kvalita co neumí přesvědčit a klesa hodně hluboku k dobrému seriálu.
The Twilight Zone (1959) (seriál)
Dost nudný a nechápající seriál ktery vlastně nemá co nabídnout nuda a velka.
Lincoln (2012)
Nic moc kámo.
Kočičí lidé (1982)
Kočiči blbost už dost.
Kletba kočičích lidí (1944)
Jěstě víc špatnosti jak u předchůdce hrozné.
Kočičí lidé (1942)
Je škoda že herci jsou příjemní víc jak samotný film, jenže ani oni nemají sílu udělat skvělý film škoda hrozně nezaživné.
Králové léta (2013)
Herci v pohodě a příběh dobrý ale prostě ja nevím semnou to nehlo vůbec nic prostě myslím si že sem čekal jinou pecku než jsem dostal.
Hodiny (2002)
Ženská představa dokonalého filmu, ne právě že ne.
Vánoční rande (2011) (TV film)
Těžká nuda, štědrý den pořád dokola, žádný dobrý humor, žádná vánoční atmosféra pouze pohledově no a herecky v pohodě ale já jsem se těžce nudil hrozný, kdo to bol že ho toto napadlo.