Recenze (8 460)
Čtyři slunce (2012)
Další zbytečný a nudný film hrozně nezáživný to bylo prostě o ničem.
Gangy Berlína (2015) (TV film)
Snaha za pokus na dobrý film protože šlo vidět jak do toho dávaji vše ale co z toho, příběh atd se nepovedl prostě.
Celebrity s.r.o. (2015)
Škoda filmu hrozně hloupé nepovedené.
Lída Baarová (2016)
Vůbec se mi to nelíbilo nepovedlo se.
Annie Claus is Coming to Town (2011) (TV film)
No já rada iba robím zadara, prečo nejsem trochu mimo a nepáčilo se mi kravina.
En som deg (2012)
Slabý nepovedený vývar lásky. A to herci vypadaly dost v pohodě.
Sadistický experiment (1976)
Další nacistický bohužel nudný a nezáživný film tady se mi nelíbilo skoro nic nepovedlo se.
Smešariki. Dežavju (2018)
Všechno je tak pidi kulaté, králici, krtci, ptáci a to je asi na tom to nejpěknější. No ale příběh nebaví a animace neni dvakrát vydařená spíše hledala sama sebe škoda celkem jsem se těšil.
Kiss the Abyss (2010)
Jako horor mi to moc nepřišlo, krásna herečka přišla o život kvůli zmrdovi, její starý tak pomoci hata tytla uděla oživení, jenže frajerka má neustále hlad po krvi no prostě herci hrály špatně. Příběh je špatný no nejhorší asi kamera fakt jste to posrali.
The Barrens (2012)
Tenhle magor nepřesvědčil, další neúspěšný horor na scéně. Lesní prostředí je samo o sobě děsivé ale když to takhle kazíte tak to fakt ne.