Recenze (8 460)
Lak na vlasy (1988)
Sprej který mě málem vzal poslední dech v životě, nevím co toto mělo být ale nepovedlo.
Don't Think Twice (2016)
No něco málo komedie tam bylo ale je to hrozně otravné.
Křídla Vánoc (2013)
Nech křídla zhoří blbost, minuty běži a nuda je čím dal větší.
Dívka ve vlaku (2016)
Hrozná nuda film je hrozně nezáživny a Emily je nemocný člověk.
Bojiště Země: Sága roku 3000 (2000)
Vlasata amateřina.
Huśtawka (2010)
Takovy klasicky zamotaný trouhelník sexu a lásky, lži nevěry. Herci v pohodě celý film v celku utekl na Polsko v pohodě.
Hrůzná minulost 2 (2014)
Stejně nezaživná záležitost jak jednička nuda.
Libido (1965)
Příběh možná v pohodě ale mě se ve filmu nelíbila ani špetka minut nudil jsem prostě nic pro mě. Sexualní nuda.
Peklo s princeznou (2009)
Peklo s princeznou jako peklo u tohohle filmu bohužel.
Odhalení (2007)
Ach jo nega nepřesvědčila, i když film nabízí známe tváře tak to není žádna výhra, příběh je nudný prostě celý film se řešil hovna.